ظهر امروز /

لرستان خبر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان ظهر امروز از محل احداث فاز چهار کارخانه سیمان دورود بازدید کرد. فاز چهار کارخانه سیمان دورود با توان تولید یک میلیون تن کلینگر و یک میلیون و 250 هزار تن سیمان در طول سال با اعتبار 350 میلیارد تومان احداث می‌شود.

لرستان خبر، قدرت‌الله ولدی در این سفر که ماشاءالله نعمتی فرماندار شهرستان دورود و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، قدرت‌الله ولدی را همراهی کردند، آخرین وضعیت روند اجرایی احداث فاز چهار کارخانه سیمان دورود که کلنگ احداث آن در حاشیه سفر هیئت دولت به استان لرستان با حضور علی ربیعی وزیر کار تعاون و رفاه اجتماعی در شهرستان دورود به زمین زده شد، بررسی شد.

 

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان لرستان با اشاره به دستور استاندار لرستان مبنی بر آغاز عملیات اجرایی ساخت این واحد صنعتی طی 15 روز آینده گفت: مدیران و مجریان طرح با بررسی وضعیت کنونی برنامه زمان‌بندی شده، خود را اعلام کنند.

 

ولدی اضافه کرد: با توجه به طرح توجیهی کارخانه باید عملیات اجرایی آن هرچه سریع‌تر آغاز و طبق اعلام قبلی در زمان برنامه‌ریزی شده، به بهره‌برداری رسد، تا طرح توجیهی کارخانه به دلیل طولانی شدن مدت اجرای پروژه اثر خود را از دست ندهد.

 

پروژه فاز چهار کارخانه سیمان شهرستان دورود با اشتغال‌زایی مستقیم 360 نفر در زمینی به وسعت 70 هکتار احداث می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات