استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: اجرایی نکردن بند «ن» و «س» که همان واگذاری فضاهای اضافه به بخش خصوصی و به مزایده درآوردن آنها است مدیران دستگاه‌های اجرایی لرستان باید از این فرصت استفاده کافی را ببرند.

  •  

لرستان خبر، هوشنگ بازوند ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه لرستان در جمع خبرنگاران گفت: متأسفانه برخی از مدیران هنوز آشنایی کامل با قانون بودجه را ندارند زیرا بند «ن» و «س» یک فرصت استثنایی است که باید از آن نهایت بهره را ببریم.

 

استاندار لرستان خاطر نشان کرد: این یک فرصت استثنایی است که معلوم نیست سال آینده در بودجه 94 تکرار شود یا خیر از این رو دستگاه‌های مربوطه مانند اداره ورزش و جوانان، منابع طبیعی، آموزش و پرورش، محیط زیست، اداره مالیات و ... که می‌توانند در این زمینه فعالیتی داشته باشند باید نسبت به مزایده قرار دادن فضاهای اضافی خود هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

 

بازوند افزود: مدیر کل ورزش و جوانان لرستان باید از 264 هکتار زمین دهکده المپیک خرم‌آباد 70 هکتار آن را جدا کرده و به صورت مزایده در اختیار بخش خصوصی قرار دهد تا با پول آن بتوانیم مابقی این پروژه را تکمیل کنیم.

 

وی از اداره ورزش و جوانان استان لرستان خواست خوابگاه ورزشی رها شده در استان بروجرد را به بخش خصوصی جهت ساخت هتل و یا اماکن دیگر قرار دهد تا مردم بتوانند از آن به خوبی استفاده کنند.

 

استاندار لرستان با اشاره به اینکه متأسفانه تاکنون از این فرصت به خوبی استفاده نکرده‌ایم یادآور شد: امیدواریم که بتوانیم در فرصت باقی مانده نهایت استفاده را از این فرصت ببریم و اگر این کار را انجام ندهیم نشان می‌دهد که ما مدیران اعتقادی به بخش خصوصی نداریم.

 

بازوند تصریح کرد: اگر این کارها عملیاتی نشوند مدیر دستگاه مربوطه نمره منفی گرفته و با آن از طریق قانونی برخورد می‌شود.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: در حال حاضر 8 هکتار زمین اسب‌دوانی شهرستان خرم‌آباد بیش از 8 سال است که بلاتکلیف است و ما نتوانسته‌ایم به خوبی از این فرصت استفاده کنیم از این رو اداره ورزش و جوانان استان لرستان باید هر چه سریعتر این زمین را تعیین تکلیف کند.

 

در ادامه مدیر کل ورزش و جوانان لرستان گفت: در بحث ساماندهی دهکده المپیک خرم‌آباد سه جلسه برگزار کرده‌ایم و مراحل قانونی آن در حال انجام است.

 

رضا محمدی اصل افزود: در حال تغییر کاربری خوابگاه بروجرد و زمین اسب‌دوانی خرم‌آباد هستیم که امیدواریم هر چه سریعتر به سرانجام برسد.

 

لازم به ذکر است در این جلسه مصوبه 5 هکتار زمین جهت دانشگاه فرهنگیان به آموزش و پرورش توسط استانداری لرستان به تصویب رسید و همچنین مدرسه اضافه محله پشت بازار خرم‌آباد جهت مرکز بهداشتی درمانی به دانشگاه علوم پزشکی لرستان واگذار شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات