معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا نیمه اول بهمن ماه امسال تمام مهندسین ناظر بخش کشاورزی استخدام خواهند شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: تا نیمه اول بهمن ماه امسال تمام مهندسین ناظر بخش کشاورزی استخدام خواهند شد.

محمد علی جوادی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی اظهار داشت: یکی از اقدامات مهم دولت تعامل سازنده با سران سه قوه و مجمع تشخیص مصلحت نظام بوده است.
وی تصریح کرد: پس از گذشت یک سال از فعالیت‌های دولت کشور به آرامش رسیده که اکنون توسعه اقتصادی، کشاورزی، اشتغال و مهار تورم از دولت انتظار می‌رود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: استان مرکزی برای وزارت جهاد کشاورزی جزو استان‌های با اهمیت است، به واسطه پتانسیل‌های خوبی که در بخش  کشاورزی در این استان وجود دارد، انتظار می‌رود این استان به نقش خود در توسعه کشاورزی جامه عمل بپوشاند.
جوادی با اشاره به اینکه سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که دولت و مجلس به آن می‌پردازد، شاه‌بیت تحقق اقتصاد مقاومتی و تولید داخلی است، گفت: برای محقق شدن تولید داخلی اتکا به پتانسیل‌های موجود داخلی امری ضروری است و باید مورد عنایت قرار گیرد.
وی با بیان اینکه احصا آمار صحیح و دقیق بخش کشاورزی از راه‌های تحقق اقتصاد مقاومتی است، بیان داشت: با توجه به اهمیت آمار اجرا و انجام فرآیند جمع‌آوری آمار بخش کشاورزی از پنجم مهر ماه آغاز خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی همچنین از اصلاح الگوی کشت خبر داد و بیان داشت: در راستای اصلاح الگوی کشت در کشور برنامه‌ریزی انجام شده و در سال آتی در سه استان به صورت پایلوت اجرا خواهد شد.
جوادی ابراز امیدواری کرد در برنامه پنج ساله، اصلاح الگوی کشت در تمامی استان‌ها اجرایی شود.
وی ادامه داد: با هماهنگی سه قوه با توجه به کمبود منابع آب و خاک مناسب در کشور مبارزات بی‌امان با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در سراسر کشور در دستور کار قرار گرفته است.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی اضافه کرد: خوشبختانه اقدامات خوبی در صندوق توسعه ملی و استفاده از تسهیلات کم بازده در بخش کشاورزی در راستای توسعه کشاورزی صورت گرفته است.
جوادی با اشاره به جایگاه استان مرکزی در بخش کشاورزی بیان کرد: این استان از لحاظ مدیریت و نیروی انسانی کارآمد در عرصه‌های دفاع مقدس و تولید کشاورزی وضعیت مناسبی داشته و مهد مفاخر بزرگی چون دکتر قریب بوده است.
وی با اشاره به تصویب قانون استخدام مهندسین ناظر بخش کشاورزی گفت: تمامی مهندسین شامل تا یازدهم بهمن ماه امسال به استخدام بخش کشاورزی در می‌آیند.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه خواستار تحول، بازسازی و اصلاح امور، توجه به اخلاق مداری، همدلی و رونق بخش کشاورزی استان توسط مدیریت جدید جهاد کشاورزی شد.

۱۱ خرداد ۹۳ – تعیین تکلیف بخش عمده ای از استخدام ناظرین کشاورزی

رییس امور آمار، برنامه‌ریزی و تامین نیروی انسانی معاونت توسعه در ادامه به بیان برخی از پیگیری‌های انجام شده برای تعیین تکلیف آزمون های استخدامی پرداخت و با اشاره به استخدام هایی که دستگاه های اجرایی از محل سهیمه برنامه پنجم توسعه یا طرح مهرآفرین، اقدام به تعهدات استخدامی کرده‌اند توضیح داد: در این خصوص بخشی از استخدام‌های انجام یافته در این زمینه در دستگاه‌هایی نظیر وزارت نیرو، بانک مسکن، بانک کشاورزی، جهاد سازندگی (ناظرین کشاورزی) و یا سازمان امور مالیاتی و محیط زیست تعیین تکلیف شده‌اند و برای بقیه دستگاه ها نیز در حال طی فرایند بررسی سوابق هستیم.

وی افزود: معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور موضوع استخدام ناظرین در وزارت جهاد کشاورزی و سازمان امور مالیاتی را به‌طور جدی پیگیری می کند به طوری که اکنون بخش قابل توجهی از این استخدام‌ها تعیین تکلیف شده یا در حال نهایی شدن می باشد.

جمالی قمی با اشاره به اقدامات انجام شده در استخدام ناظرین کشاورزی گفت: در این مورد با توجه به مکاتباتی که با معاونت توسعه شده اعلام کرده‌اند که بخشی از اعتبارات لازم برای این استخدام‌ها تامین شده است. بر این اساس ما نیز اعلام کردیم که آماده‌ایم اطلاعات افراد واجد شرایط از سوی دستگاه ذیربط در سامانه کارمند ایران قرار گیرد تا برای آنها از سوی معاونت توسعه شماره مستخدم صادر شود.

۳۰ اردیبهشت ۹۳ – خبر اول - ۱۰۰۰۰ نفر از فارغ التحصیلان کشاورزی استخدام می شوند
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به استخدام ۱۰ هزار نفر از مهندسان کشاورزی گفت: این افراد طی سال جاری به صورت تدریجی جذب می شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدعلی جوادی عصر دوشنبه در حاشیه آیین تودیع و معارفه رئیس سازمان جهاد کشاورزی جنوب کرمان در جمع خبرنگاران به تصویب قانونی در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: به منظور بازسازی نیروی انسانی وزارت جهاد کشاورزی و با تلاش های دولت تدبیر و امید و همچنین پیگیری های جهاد کشاورزی و معاونت نظارت راهبردی رئیس جمهوری صورت ‎جلسه‎ ای در خصوص استخدام مهندسان کشاورزی تنظیم شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد: ۱۰ هزار نفر فارغ التحصیل کشاورزی به صورت تدریجی از خردادماه تا پایان سال جاری جذب وزارت جهاد کشاورزی می شوند.
جوادی اذعان داشت: در مرحله نخست مراحل گزینش و استخدام هفت هزار و ۲۰۰ نفر از مهندسان ناظر کشاورزی انجام و بقیه افراد طی مرحله دوم جذب خواهند شد.
وی به وجود دو سازمان جهاد کشاورزی شمال و جنوب در استان کرمان اشاره کرد و یادآور شد: برای هرکدام از این سازمان ها سهمیه جداگانه اختصاص خواهد یافت.

۳۰ اردیهشت ۹۳ – خبردوم – پیگیر استخدام ۱۰۸ مهندس ناظر کشاورزی در اردبیل هستیم
رئیس سازمان جهاد کشاورزی اردبیل گفت: ما از طریق وزارتخانه پیگیر جذب و استخدام ۱۰۸ نفر مهندس ناظر استان اردبیل هستیم که مربوط به سهمیه دو سال گذشته است.
خبرگزاری فارس: پیگیر استخدام ۱۰۸ مهندس ناظر کشاورزی در اردبیل هستیم
عدیل سروی در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: بعد از ادغام وزارت کشاورزی و جهاد سازندگی برخلاف تصور که نیروهای تخصصی در این دو مجموعه ادغام شده و ظرفیت و توان وزارت جهاد کشاورزی افزایش می‌یابد این امر در عمل حاصل نشد و با ادغام دو وزارتخانه ما با کمبود منابع نیروی انسانی متخصص و دانشگاهی روبه‌رو شدیم.
وی با بیان اینکه در ۱۳ سال گذشته به ترمیم نیروی انسانی در جهاد کشاورزی اقدامی جدی انجام نشده و ما در اغلب حوزه‌ها به ویژه باغبانی و آب و خاک با بدنه فنی و تخصصی قوی روبه‌رو نیستیم، تصریح کرد: قرار بود براساس برنامه چهارم توسعه جذب نیرو به میزان خروجی از سازمان داشته باشیم که تنها در برنامه چهارم ۱۹ نفر سهمیه برای استان در جذب نیرو در نظر گرفتند در حالی که ما با بیش از ۱۱۰ هزار بهره‌بردار با ظرفیت متنوع در بخش کشاورزی روبه‌رو هستیم اما در استفاده از نیروهای متخصص همچنان با نارسایی و چالشی جدی مواجه هستیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خاطر نشان کرد: ‌این وضعیت به حدی نامطلوب است که ما حتی در برخی از بخش‌های جهاد کشاورزی و حوزه خدمات با سرباز سازندگی سر می‌کنیم چرا که امکان استفاده از نیروی انسانی متخصص و مهندسان مجرب در این بخش وجود ندارد.
سروی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد:‌ تزریق نیروی انسانی متخصص و جدید می‌تواند توان این بخش را مضاعف کرده و رمق کم مانده این بخش را احیا کند که ما درخواست کردیم امسال با عنایت مسئولان کشوری، استانی و تأمین منابع اعتباری ۱۰۸ نیروی آماده جذب از بین مهندسان ناظر جذب این سازمان شوند به طوریکه تمام مراحل گزینش و تست پزشکی این مهندسان نیز انجام شده است.
وی از معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی استاندار اردبیل خواست تا مقدمات جذب این نیروها را فراهم کنند تا بخشی از مشکلات و نارسایی‌ها برطرف شود.
سروی با بیان اینکه ۱۵۰ میلیارد تومان از بابت پاداش بازنشستگان جهاد کشاورزی باید پرداخت کنیم تا در این زمینه تعیین تکلیف حقیقی انجام شود، یادآور شد: سال گذشته ۳۱ نفر و امسال نیز ۳۲ نفر از این سازمان بازنشسته می‌شوند که پرداخت حقوق، مزایا و همچنین پاداش پایان خدمت این ۶۳ بازنشسته باید در سال‌جاری انجام شده و منابع مالی آن نیز هر چه سریع‌تر تأمین و پرداخت شود.

۱۶ اردیبهشت ۹۳ – استخدام ۳۰۰ نفر مهندس کشاورزی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری تسنیم: رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی با بیان اینکه اهداف سازمان برای خدمت به جامعه کشاورزی و تولیدکنندگان مقدم بر تمام مسائل است، گفت: خوشبختانه اقدامات لازم برای استخدام ۳۰۰ نفر از مهندسان کشاورزی ناظر به عمل آمده است.

 برای مطالعه متن کامل خبر اینجا کلیک نمایید

jahad_keshavarzi

۷ هزار مهندس ناظر کشاورزی تا ۲ ماه آینده استخدام می‌شوند

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: تا دو ماه آینده با تأیید مجلس و ابلاغ دولت ۷ هزار نفر از مهندسان ناظر جهاد کشاورزی در کشور استخدام می‌شوند.

برای دریافت اخبار و آگهی استخدام وزارت جهاد کشاورزی در سال ۹۳ در ایمیل و گوشی همراه خود اینجا کلیک کنید.

محمدعلی جوادی در حاشیه سفر به اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل، اظهار داشت: براساس قانون مصوب مجلس و ابلاغ به دولت، استخدام این تعداد مهندس ناظر به انجام می‌رسد که مراحل کاری و تمهیدات لازم برای استخدام مرحله اول این مهندسان در وزارت جهاد کشاورزی انجام شده است.
وی تصریح کرد: تا ماه آینده ۷ هزار نفر از مهندسان ناظر سراسر کشور موفق به استخدام در جهاد کشاورزی شده و در بخش‌های مختلف از توانمندی آنها استفاده می‌شود.
جوادی خاطرنشان کرد: معاونت توسعه و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری نیز با هدف تسهیل در استخدام این مهندسان و در راستای تأمین اعتبار لازم تلاش جدی و کوشش همه‌جانبه‌ای را انجام داده تا با تأمین اعتبار مورد نیاز این امر به سرعت اتفاق بیفتد و مهندسان ناظر به تدریج در حوزه‌های مختلف به کارگیری شوند.

سکاندار جهاد کشاورزی اردبیل تا پایان سال معارفه می‌شود
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر جهاد کشاورزی اضافه کرد: وضعیت سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل از حیث تغییر مدیریت ظرف همین ماه مشخص می‌شود.
جوادی در پاسخ به این سئوال که با تغییر هر دولتی مدیران دستگاه‌های اجرایی کشور نیز تغییر پیدا می‌کنند و این تغییر در سازمان جهاد کشاورزی استان چه زمانی روی می‌دهد، بیان کرد: وضعیت سازمان جهاد کشاورزی اردبیل و گزینه‌های مطرح شده برای تصدی این سازمان در استان اردبیل توسط عوامل وزارت جهاد کشاورزی در دست بررسی است و انتظار می‌رود تا پایان سال‌جاری خروجی این بررسی‌ها به اطلاع مردم برسد.
وی در پاسخ به این سئوال که گفته می‌شود جمعی از نمایندگان استان طی نشستی با فرماندار شهرستان گرمی برای تصدی پست ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل رأی داده‌اند، یادآور شد: این موضوع صحت ندارد و ما اطلاعی از پشت پرده این قضایا نداریم.
جوادی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بعد از تغییر دولت گروه‌هایی تشکیل شدند و نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز افرادی را معرفی کردند که بعد از بررسی‌های انجام شده رایزنی‌ها و هماهنگی‌ها بین گروه‌ها و نمایندگان صورت گرفته و هم اکنون نیز این کار ادامه دارد که استان اردبیل نیز جزء همین استان‌هاست.
وی گفت:‌ اولویت اول دولت فعلی در پست‌های مدیریتی قابلیت افراد و گزینه‌های مدیریتی است و دولت با بررسی،‌ مصاحبه و کار میدانی با تأکید بر شایسته‌سالاری،‌ توانمندی و اعتدال مدیران خود را منصوب می‌کند.


استخدام وزارت جهاد کشاورزی سال ۹۲

برای آزمون وزارت جهاد کشاورزی آماده شوید

۱۶ آبان ۹۲ – استخدام ۱۰ هزار کارشناس کشاورزی در کشور سال ۹۲

۱۱ تیر ۹۲ – هجده هزار و ۴۵۰ نفر استخدام خواهند شد

۲۸ اردیبهشت ۹۲ – استخدام ﺟﻬﺎد ﮐﺸﺎورزی اﺳﺘﺎن ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ سال ۹۲

۱۶ آبان ۹۲ – استخدام ۱۰ هزار کارشناس کشاورزی در کشور سال ۹۲

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی از استخدام ۱۰ هزار فارغ التحصیل کارشناس و ناظر فنی کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

محسن موحدیان عطار در مصاحبه تلفنی با خبرنگار واحد مرکزی خبر با اشاره به این که ۱۰ هزار ناظر فنی کشاورزی بر روشهای تولید در مزارع نظارت داشتند ، گفت: براساس تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با وزارت جهاد کشاورزی قرار بود این نیروها پس از آموزش و کار در مزارع کشاورزی به استخدام وزارتخانه درآیند.

وی افزود: استخدام این افراد براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی ، تکلیف قانونی است.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی تاکید کرد: روش استخدام این گروه از فارغ التحصیلان ناظر با استخدام در حوزه های دولتی متفاوت است و ممنوعیت قانونی ندارد.

موحدیان عطار گفت: فهرست اسامی ۱۰ هزار فارغ التحصیل دارای شرایط و آیین نامه های استخدام آنان تهیه شده است.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی پس از تعیین محل خدمت این ۱۰ هزار نفر عملیات نهایی استخدام را انجام خواهد داد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی گفت: ۱۰ هزار فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی به عنوان ناظران فنی مزارع به صورت حق الزحمه ای با وزارت جهاد کشاورزی کار می کردند.

برای آزمون وزارت جهاد کشاورزی آماده شوید

۱۱ تیر ۹۲ – هجده هزار و ۴۵۰ نفر استخدام خواهند شد

وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد ۱۸ هزار و ۴۵۰ شغل به طور مستقیم برای جوانان با افتتاح ۴ هزار و ۲۱۵ پروژه بخش کشاورزی خبر داد.

چهار هزار و ۲۱۵ پروژه بخش کشاورزی صبح امروز با حضور رئیس جمهور و جمعی از مسئولان کشوی و استانی استان البرز در پژوهشکده بیوتکولوژی کشاروزی ایران واقع در کرج افتتاح شد.

این پروژه ها در زمینه های گوناگون علوم دام، بذر و نهال، خاک و آب، جنگل‌ها و مراتع، شیلات و بیوتکنولوژی فنی و مهندسی به طور همزمان در سراسر کشور به بهره برداری رسید.همچنین در آیین افتتاح این پروژه ها از هشت دستاورد علمی در حوزه کشاورزی حاصل تلاش متخصصان و فناوران کشور شامل “دستیابی به تکنیک‌های تخمین و پایش توان خودپالایی خاک‌های کشاورزی در مقابل آلاینده‌ها”، “معرفی رقم چغندر قند برای بررسی کشت محصول در شرایط مزرعه آزمایشی”، “پرورش ماهی تیلاپیا در سیستم آکوپونیک”، “بازسازی ذخایر و محاسبه میزان رشد میگوی ببری سبز و موزی رها شده در خلیج فارس یوان‌سی‌سی”، “معرفی عصاره اسفند دارای اثر ضدسرطان”، “فلور ایران (تیره نعنا)”، “معرفی دوگونه اکالیپتوس “میکروتکا و سارجنتی” مقاوم به خشکی و شوری و تعیین وضعیت فعلی ذخایر توارثی جنگل‌های ایران”، رونمایی شد.

وزیر جهاد کشاورزی در آیین افتتاح پژوه های بخش کشاورزی با اشاره به شعار امسال گفت: برای تحقق حماسه اقتصادی باید از قبل تمیهداتی اندیشیده شود و خوشبختانه در حوزه کشاورزی اقدامات مناسبی در طول دولت های نهم و دهم انجام شده است.

صادق خلیلیان در ادامه به اقدامات انجام شده در حوزه کشاورزی طی سالهای اخیر پرداخت و اظهار داشت: در حال حاضر یک میلیلون و ۳۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاروزی کشور به سیستم آبیاری نوین مجهز هستند که بیش از ۸۰۳ هزار هکتار آن در دولت های نهم و دهم رخ داده است.وی با اشاره به احیا و مرمت قنوات کشور گفت: حفاظت و توسعه این قنوات بسار مفید است به خصوص در کاهش وابستگی به حامل های انرژی پس از اجرای هدفمندی یارانه ها و خوشبختانه طی هشت سال گذشته بیش از ۱۵ هزار کیلومتر از قنوات کشور احیا و مرمت شده است در حالی که تا قبل از سال ۸۴، ۱۰ هزار کیلومتر احیا و مرمت شده بود.وزیر جهاد کشاورزی با اشاره به افتتاح ۴ هزار و ۲۱۵ پروژه کشاورزی به صورت همزمان در کشور اعلام کرد: با افتتاح این پروژه ها ۱۸ هزار و ۴۵۰ شغل به صورت غیر مستقیم و بیش از ۳۲ هزار شغل به صورت غیر مستقیم برای جوانان در بخش کشاورزی ایجاد شده است.

خلیلیان گفت: در مجموعه بخش کشاورزی در سال گذشته نیز ۲۸۷ هزار شغل ایجاد شده است که نسبت به سال ۹۰، هفده و دو دهم درصد رشد داشته است.

برای آزمون وزارت جهاد کشاورزی آماده شوید

۲۸ اردیبهشت ۹۲ – استخدام ﺟﻬﺎد ﮐﺸﺎورزی اﺳﺘﺎن ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ سال ۹۲

اداره ﮐﻞ ﺟﻬﺎد ﮐﺸﺎورزی اﺳﺘﺎن ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ ﺑﺮای ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻧﯿﺮوی اﻧﺴﺎﻧﯽ ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ﺧﻮد ﻃﺒﻖ ﻣﻔﺎد ﻗﺎﻧﻮن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﮐﺸﻮری و دﺳﺘﻮراﻟﻌﻤﻞ ﻧﺤﻮه ﺑﺮﮔﺰاری اﻣﺘﺤﺎن ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺑﺮای ﺑﮑﺎرﮔﯿﺮی اﻓﺮاد در دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ از ﻣﺤﻞ ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﭘﻨﺠﻢ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﻮﺿﻮع ﻧﺎﻣﻪ ﺷﻤﺎره دم/۴۵۵۰/۱۱۰ ﻣﻮرخ ۲۱ اسفند ۹۰ ﻣﻌﺎوﻧﺖ ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ اﻧﺴﺎﻧﯽ رﯾﯿﺲ ﺟﻤﻬﻮر و ﻣﺠﻮز ﺷﻤﺎره ۳۵/۶/۳۹۱۶ ﻣﻮرخ ۲۶ فروردین ۹۲ ﺗﻌﺪاد ۳۸ ﻧﻔﺮ از اﻓﺮاد واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ را از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﺮﮔﺰاری آزﻣﻮن ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﯾﻬﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ، ﺗﺨﺼﺼﯽ، ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺗﺨﺼﺼﯽ و ﮔﺰﯾﻨﺶ ﺑﺼﻮرت ﭘﯿﻤﺎﻧﯽ اﺳﺘﺨﺪام ﻣﯽ ﻧﻤﺎﯾﺪ.

ﻧﮑﺎت ﻣﻬﻢ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم:

  1. ﻗﺒﻞ از وارﯾﺰ وﺟﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻻزم اﺳﺖ داوﻃﻠﺒﺎن از ﺷﺮاﯾﻂ اﺣﺮاز ﺧﻮد ﺑﺎ ﻣﻔﺎد آﮔﻬﯽ اﺳﺘﺨﺪام اﻃﻤﯿﻨﺎن ﺣﺎﺻﻞ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.
  2. ﺑﺪﯾﻬﯽ اﺳﺖ ﻫﺰﯾﻨﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﻪ ﻫﯿﭻ وﺟﻪ ﻣﺴﺘﺮد ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
  3. ﻣﻬﻠﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺑﺮای ﺷﺮﮐﺖ ﮐﻨﻨﺪﮔﺎن در آزﻣﻮن ﺑﻪ ﻫﯿﭻ وﺟﻪ ﺗﻤﺪﯾﺪ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ و ﮐﻠﯿﻪ داوﻃﻠﺒﺎن واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ در ﻓﺮﺻﺖ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ ﺿﻤﻨﺎ ﻓﺮﺻﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﺗﻌﻬﺪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﺑﺮای دﺳﺘﮕﺎه ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
  4. ﻫﺮ داوﻃﻠﺐ ﻓﻘﻂ ﻣﺠﺎز ﺑﻪ اﻧﺘﺨﺎب ﯾﮏ رﺷﺘﻪ ﺷﻐﻠﯽ و ﯾﮏ ﻣﺤﻞ ﺟﻐﺮاﻓﯿﺎﯾﯽ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﺷﺮاﯾﻂ ﻋﻤﻮﻣﯽ اﺳﺘﺨﺪام:

  1. داﺷﺘﻦ ﺗﺎﺑﻌﯿﺖ اﯾﺮان
  2. اﻧﺠﺎم ﺧﺪﻣﺖ دوره ﺿﺮورت ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺑﺮای ﻣﺮدان
  3. ﻋﺪم اﻋﺘﯿﺎد ﺑﻪ دﺧﺎﻧﯿﺎت وﻣﻮاد ﻣﺨﺪر
  4. ﻧﺪاﺷﺘﻦ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﻣﺤﮑﻮﻣﯿﺖ ﺟﺰاﺋﯽ ﻣﻮﺛﺮ
  5. داراﺑﻮدن ﻣﺪرک ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ داﻧﺸﮕﺎﻫﯽ ﮐﻪ در ﺷﺮاﯾﻂ اﺣﺮاز ﭘﯿﺶ ﺑﯿﻨﯽ ﺷﺪه اﺳﺖ.
  6. داﺷﺘﻦ ﺳﻼﻣﺖ ﺟﺴﻤﺎﻧﯽ و رواﻧﯽ و ﺗﻮاﻧﺎﯾﯽ ﺑﺮای اﻧﺠﺎم ﮐﺎری ﮐﻪ اﺳﺘﺨﺪام ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ.
  7. اﻟﺘﺰام ﺑﻪ ﻗﺎﻧﻮن اﺳﺎﺳﯽ ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان
  8. داوﻃﻠﺒﺎن اﺳﺘﺨﺪام ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻣﺴﺘﺨﺪم رﺳﻤﯽ، ﺛﺎﺑﺖ و ﭘﯿﻤﺎﻧﯽ ﺳﺎﯾﺮ دﺳﺘﮕﺎهﻫﺎی دوﻟﺘﯽ ﯾﺎ ﺑﺎزﺧﺮﯾﺪﺧﺪﻣﺖ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
  9. ﺑﻪ دﻟﯿﻞ ﻧﻮع وﻇﺎﯾﻒ و ﻣﺤﯿﻂ ﺧﺪﻣﺖ، داوﻃﻠﺒﺎن ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ از ﺳﻼﻣﺖ ﮐﺎﻣﻞ ﺟﺴﻤﯽ و روﺣﯽ ﺑﺮﺧﻮردار ﺑﺎﺷﻨﺪ.

ﺷﺮاﯾﻂ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ اﺳﺘﺨﺪام:

  1. داﺷﺘﻦ ﺣﺪاﻗﻞ ﻣﻌﺪل ۱۴
  2. ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﺷﺎﻏﻞ در اداره ﮐﻞ ﺟﻬﺎد ﮐﺸﺎورزی اﺳﺘﺎن و ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎی ﺗﺎﺑﻌﻪ از ﺷﺮط ﺟﻨﺴﯿﺖ و ﻣﻌﺪل ﻣﻌﺎف ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
  3. داﺷﺘﻦ ﺣﺪاﻗﻞ ﺳﻦ ۲۰ ﺳﺎل و ﺣﺪاﮐﺜﺮ ۳۵ ﺳﺎل ﺗﺎ آﺧﺮﯾﻦ روز ﻣﻬﻠﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم.

ﺗﺒﺼﺮه: ﻣﻮارد ذﯾﻞ ﺑﻪ ﺷﺮط اراﺋﻪ ﺗﺎﯾﯿﺪﯾﻪ ﻫﺎی ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺑﻪ ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﻣﻘﺮر اﺿﺎﻓﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ:

  • داوﻃﻠﺒﺎﻧﯽ ﮐﻪ در ﺟﺒﻬﻪ ﻫﺎی ﻧﺒﺮ ﺣﻖ ﻋﻠﯿﻪ ﺑﺎﻃﻞ (از ﺗﺎرﯾﺦ ۱۳۵۹/۶/۳۱ ﻟﻐﺎﯾﺖ ۱۳۶۷/۵/۲۹) ﺑﻪ ﻃﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ ﺧﺪﻣﺖ ﻧﻤﻮده اﻧﺪ ﺑﻪ ﻣﯿﺰان ﻣﺪت ﺣﻀﻮر در ﺟﺒﻬﻪ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺪت زﻣﺎن ﺑﺴﺘﺮی ﺷﺪن و ﯾﺎ اﺳﺘﺮاﺣﺖ ﭘﺰﺷﮑﯽ رزﻣﻨﺪﮔﺎن در اﺛﺮ ﻣﺠﺮوﺣﯿﺖ در ﺟﺒﻬﻪ ﻫﺎی ﻧﺒﺮد ﺣﻖ ﻋﻠﯿﻪ ﺑﺎﻃﻞ.
  • اﻓﺮاد ﺧﺎﻧﻮاده ﻣﻌﻈﻢ ﺷﻬﺪا، آزادﮔﺎن، ﻣﻔﻘﻮد اﻻﺛﺮﻫﺎ، ﺟﺎﻧﺒﺎزان از ﮐﺎراﻓﺘﺎده ﮐﻠﯽ ﮐﻪ ﻗﺎدر ﺑﻪ ﮐﺎر ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﺷﺎﻣﻞ: ﻫﻤﺴﺮ، ﭘﺪر، ﻣﺎدر، ﺧﻮاﻫﺮ و ﺑﺮادر ﺗﺎ ﻣﯿﺰان ۵ ﺳﺎل.
  • آزادﮔﺎن، ﻓﺮزﻧﺪان ﺷﻬﺪاء و ﻣﻔﻘﻮداﻻﺛﺮﻫﺎ، ﻓﺮزﻧﺪان ﺟﺎﻧﺒﺎزان (۲۵ درﺻﺪ و ﺑﺎﻻﺗﺮ) و ﻓﺮزﻧﺪان آزادﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﯾﮏ ﺳﺎل ﺳﺎﺑﻘﻪ اﺳﺎرت دارﻧﺪ، از ﺷﺮط ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺳﻦ ﻣﻌﺎف ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
  • داوﻃﻠﺒﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ و ﺗﻤﺎم وﻗﺖ (ﻗﺮاردادی) در دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎی دوﻟﺘﯽ از ﺗﺎرﯾﺦ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ ﺑﻪ ﺧﺪﻣﺖ اﺷﺘﻐﺎل داﺷﺘﻪ اﻧﺪ ﺑﻪ ﻣﯿﺰان ﻣﺪت ﺧﺪﻣﺖ ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ آﻧﻬﺎ. (ﺣﺪاﮐﺜﺮ ۱۰ ﺳﺎل)
  1. افرادی که جهت خدمت در مرکز استان پذیرفته می شوند، ابتدا بایستی بدلیل آشنایی با وظایف و ماموریت های اداره کل جهاد کشاورزی، به مدت حداقل ۶ تا حداکثر ۲۴ ماه بنا به تشخیص اداره کل جهاد کشاورزی استان در یکی از شهرستانهای استان خدمت نمایند.

ﻣﺪارک ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز:

ﺑﺮگ درﺧﻮاﺳﺖ ﺷﻐﻞ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﮐﻪ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﺑﺎ دﻗﺖ ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺷﻮد.

  • ﺗﺼﻮﯾﺮ آﺧﺮﯾﻦ ﻣﺪرک ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﯾﺎ ﮔﻮاﻫﯽ ﻣﻌﺘﺒﺮ از داﻧﺸﮕﺎه ﻣﺤﻞ ﺗﺤﺼﯿﻞ (ﺗﺎرﯾﺦ ﻓﺮاﻏﺖ از ﺗﺤﺼﯿﻞ، ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺗﺎ ﺗﺎرﯾﺦ آﺧﺮﯾﻦ روز ﻣﻬﻠﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ)
  • ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮐﺎرت ﻣﻠﯽ
  • ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺻﻔﺤﻪ اول ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ (در ﺻﻮرت داﺷﺘﻦ ﺗﻮﺿﯿﺤﺎت، ﺗﺼﻮﯾﺮ ﺻﻔﺤﻪ آﺧﺮ)
  • ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮐﺎرت ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ ﻧﻈﺎم وﻇﯿﻔﻪ ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ داﺋﻢ (وﯾﮋه ﺑﺮادران) ﺗﺎرﯾﺦ ﭘﺎﯾﺎن ﺧﺪﻣﺖ ﯾﺎ ﻣﻌﺎﻓﯿﺖ ﺑﺎﯾﺪ ﻗﺒﻞ از ﺗﺎرﯾﺦ آﺧﺮﯾﻦ ﻣﻬﻠﺖ ارﺳﺎل ﻣﺪارک ﺑﺎﺷﺪ.
  • دو ﻗﻄﻌﻪ ﻋﮑﺲ ۳×۴ ﺟﺪﯾﺪ، ﺗﻤﺎم رخ ﭘﺸﺖ ﻧﻮﯾﺲ ﺷﺪه، (اﺳﮑﻦ ﯾﮏ ﻗﻄﻌﻪ ﻋﮑﺲ ﺑﺼﻮرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﮐﻪ ﺣﺠﻢ آن از ۱۰۰ ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻧﺒﺎﺷﺪ)
  • ﻣﺪارک دال ﺑﺮ اﯾﺜﺎرﮔﺮی
  • ﻣﺪارک دال ﺑﺮ ﺑﻮﻣﯽ ﺑﻮدن
  • ﺗﺼﻮﯾﺮ ﮔﻮاﻫﯽ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﻌﺘﺒﺮ در ﺧﺼﻮص زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻓﻦ آوری اﻃﻼﻋﺎت
  • ﻣﺪارک دال ﺑﺮ ﺧﺪﻣﺖ ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ و ﺗﻤﺎم وﻗﺖ در دﺳﺘﮕﺎﻫﻬﺎی دوﻟﺘﯽ از ﺗﺎرﯾﺦ ۱۳۵۷/۱۱/۲۲ ﺑﻪ ﺑﻌﺪ
  • اﺻﻞ رﺳﯿﺪ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ ﭘﺮداﺧﺖ ﻣﺒﻠﻎ ۹۰۰۰۰ رﯾﺎل ﺑﻪ ﺣﺴﺎب ﺟﺎری۹۸۰ ﺧﺰاﻧﻪ ﻧﺰد ﺑﺎﻧﮏ ﻣﺮﮐﺰی ﺟﻤﻬﻮری اﺳﻼﻣﯽ اﯾﺮان ﻗﺎﺑﻞ ﭘﺮداﺧﺖ در ﮐﻠﯿﻪ ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧﮏ ﻣﻠﯽ اﯾﺮان ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﺣﻖ ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮﻧﻬﺎی ﺗﺨﺼﺼﯽ و ﻋﻠﻤﯽ

داوﻃﻠﺒﺎن اﺳﺘﺨﺪام (اﯾﺜﺎرﮔﺮان ۵۰ درﺻﺪ ﻣﺒﻠﻎ ﻣﺬﮐﻮر را ﻣﯽ ﭘﺮدازﻧﺪ و ﻓﺮزﻧﺪان ﺷﺎﻫﺪ از ﭘﺮداﺧﺖ ﻣﺒﻠﻎ ﻣﺬﮐﻮر ﻣﻌﺎف ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ)

ﺗﺬﮐﺮ: ﺗﺎرﯾﺦ ﻓﯿﺶ رﺳﯿﺪ ﺑﺎﻧﮑﯽ ﻧﺒﺎﯾﺪ ﻗﺒﻞ ﯾﺎ ﺑﻌﺪ از ﻣﻬﻠﺖ ﻣﻘﺮر ﺛﺒﺖ ﻧﺎم اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ﻧﮑﺘﻪ ﺑﺴﯿﺎر ﻣﻬﻢ: ﺑﻪ ﻟﺤﺎظ اﻧﺠﺎم ﺛﺒﺖ ﻧﺎم اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ و ﺿﺮورت ﺑﺮرﺳﯽ ﻣﺪارک، ﻗﺒﻮل ﺷﺪﮔﺎن ﻣﺮﺣﻠﻪ اول آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ (ﺑﻪ ﻣﯿﺰان ﺳﻪ ﺑﺮاﺑﺮ ﻇﺮﻓﯿﺖ) ﻣﻮﻇﻒ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻣﺪارک ﻓﻮق را ﻇﺮف ﻣﺪت ۵ روزﮐﺎری ﭘﺲ از اﻋﻼم ﻧﺘﺎﯾﺞ ﻣﺮﺣﻠﻪ اول آزﻣﻮن ﺑﻪ آدرس: ﺑﻠﻮار ﮐﺸﺎورز- اداره ﮐﻞ ﺟﻬﺎد ﮐﺸﺎورزی اﺳﺘﺎن ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ- ﻃﺒﻘﻪ ﺳﻮم- ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ اﻣﻮر اداری، رﻓﺎه و ﭘﺸﺘﯿﺒﺎﻧﯽ،ﺣﻀﻮری ﺗﺤﻮﯾﻞ و رﺳﯿﺪ درﯾﺎﻓﺖ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﺑﻪ ﻣﺪارﮐﯽ ﮐﻪ ﺑﻌﺪ از ﻣﻬﻠﺖ ﻣﻘﺮر و ﯾﺎ از ﻃﺮﯾﻖ ﭘﺴﺖ ﺑﻪ اداره ﮐﻞ ﺟﻬﺎدﮐﺸﺎورزی ﺧﺮاﺳﺎن ﺟﻨﻮﺑﯽ ﺗﺤﻮﯾﻞ ﮔﺮدد ﺗﺮﺗﯿﺐ اﺛﺮ داده ﻧﻤﯽ ﺷﻮد و ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ آن ﻣﺘﻮﺟﻪ داوﻃﻠﺐ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد. ﺿﻤﻨﺎً وﺟﻪ ﭘﺮداﺧﺘﯽ ﺑﻪ ﻫﯿﭻ وﺟﻪ ﻣﺴﺘﺮد ﻧﺸﺪه و ﻫﯿﭻ ﮔﻮﻧﻪ اﻋﺘﺮاﺿﯽ در اﯾﻦ زﻣﯿﻨﻪ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

نحوه ارﺳﺎل ﻣﺪارک و ﻣﻬﻠﺖ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم:

ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﺑﺼﻮرت اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ و از ﻃﺮﯾﻖ ﻧﺸﺎﻧﯽ اﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ: www.azmoon3.sko.ir ﺑﻪ ﺷﺮح ذﯾﻞ اﻧﺠﺎم ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮد.

ﻧﮑﺘﻪ: اﺳﮑﻦ ﯾﮏ ﻗﻄﻌﻪ ﻋﮑﺲ ۳×۴ ﺟﺪﯾﺪ، ﺗﻤﺎم رخ ﺑﺎ ﺣﺠﻢ ۱۰۰ ﮐﯿﻠﻮﺑﺎﯾﺖ اﻟﺰاﻣﯽ اﺳﺖ (ﺑﺎ ﯾﮑﯽ از ﻓﺮﻣﺖ ﻫﺎی: jpg – png- gif )

ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ، ﻣﻠﺰم ﻫﺴﺘﻨﺪ از ﺗﺎرﯾﺦ درج آﮔﻬﯽ روز ﺷﻨﺒﻪ ﻣﻮرخ ۱۳۹۲/۰۲/۲۸ ﺗﺎ ﺳﺎﻋﺖ ۲۴ روز ﺟﻤﻌﻪ ﻣﻮرخ ۱۳۹۲/۰۳/۰۳ ﻧﺴﺒﺖ ﺑﻪ ﺛﺒﺖ ﻧﺎم اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ ﺑﻪ آدرس:www.azmoon3.sko.ir اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.

ﺗﺒﺼﺮه ﻣﻬﻢ: ﺑﺎ ﺗﻮﺟﻪ ﺑﻪ اﯾﻨﮑﻪ ﻣﻼک ﺛﺒﺖ ﻧﺎم از ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن اﺳﺘﺨﺪام، ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺑﺮگ درﺧﻮاﺳﺖ ﺷﻐﻞ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻻزم اﺳﺖ در ﺗﮑﻤﯿﻞ ﻓﺮم ﻣﻮرد ﻧﻈﺮ ﻧﻬﺎﯾﺖ دﻗﺖ را ﺑﻪ ﻋﻤﻞ آورده و ﭘﺲ از ﺗﺎﯾﯿـﺪ ﻧﻬـﺎﯾﯽ اﻃﻼﻋـﺎت وارد ﺷـﺪ ه، ﻧﺴـﺒﺖ ﺑـﻪ درﯾﺎﻓﺖ ﮐﺪ رﻫﮕﯿﺮی ﺛﺒﺖ ﻧﺎم اﻗﺪام ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ ﭘﺲ از ﺗﺎﯾﯿﺪ ﻧﻬﺎﯾﯽ اﻃﻼﻋﺎت درﺧﻮاﺳﺖ اﻟﮑﺘﺮوﻧﯿﮑﯽ، اﻣﮑﺎن ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ اﺻﻼح و وﯾﺮاﯾﺶ وﺟﻮد ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ و از ﻣﺮاﺟﻌﻪ ﺣﻀﻮری ﺑﺮای اﺻﻼح ﻓﺮم ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﯾﺎ ﭘﺮﯾﻨﺖ ﮐﺎرت ورود ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ آزﻣﻮن ﺧﻮدداری ﮔﺮدد. ﺷﻤﺎره ﺗﻠﻔﻦ ۲۲۲۷۱۰۱ الی ۴ ﭘﺎﺳﺨﮕﻮی ﺳﻮاﻻت و راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﻣﺘﻘﺎﺿﯿﺎن ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

زﻣﺎن و ﻣﺤﻞ ﺗﻮزﯾﻊ ﮐﺎرت:

ﮐﺎرت ورود ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ آزﻣﻮن ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﯾﻬﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﺗﺨﺼﺼﯽ در روزﻫﺎی دوﺷﻨﺒﻪ ﻣﻮرخ ۶ خرداد ۹۲ و ﺳﻪ ﺷﻨﺒﻪ ﻣﻮرخ ۷ خرداد ۹۲ از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎﯾﺖ ﺑﻪ آدرس: www.azmoon3.sko.ir ﻗﺎﺑـﻞ درﯾﺎﻓـﺖ ﺑـﻮده و زﻣـﺎن وﻣﺤﻞ ﺑﺮﮔﺰاری آزﻣﻮن ﺑﺮ روی ﮐﺎرت درﯾﺎﻓﺘﯽ ﺑﻪ آﮔﺎﻫﯽ داوﻃﻠﺒﺎن ﺧﻮاﻫﺪ رﺳﯿﺪ. ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ ﺻﺪور ﮐﺎرت ورود ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻟﻪ ﺗﺄﯾﯿﺪ ﻣﺪارک ارﺳﺎﻟﯽ ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ و ﻣﺪارک داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﻌﺪ از آزﻣﻮن ﺑﺮرﺳﯽ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

ﺗﻮﺟﻪ:

  1. درﺻﻮرت ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻣﮑﺎن و زﻣﺎن ﺑﺮﮔﺰاری آزﻣﻮن، ﻣﺮاﺗﺐ از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎﯾﺖ و روزﻧﺎﻣﻪ اﻃﻼع رﺳﺎﻧﯽ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
  2. ﻫﻤﺮاه داﺷﺘﻦ اﺻﻞ ﻓﯿﺶ ﭘﺮداﺧﺘﯽ و ﮐﺎرت ورود ﺑﻪ ﺟﻠﺴﻪ و ﮐﺎرت ﻣﻠﯽ ﯾﺎ ﺷﻨﺎﺳﻨﺎﻣﻪ ﻋﮑـﺲ دار ﺟﻬـﺖ ورود ﺑـﻪ ﺟﻠﺴـﻪ اﻟﺰاﻣـﯽ اﺳـﺖ . ﺿـﻨﺎ ﻧﺘـﺎﯾﺞ اوﻟﯿـﻪ آزﻣـﻮن ﭘـﺲ از ﺗﺎﯾﯿـﺪ ﻣﺮاﺟـﻊ ذﯾﺼـﻼح در ﭘﺎﯾﮕـﺎه اﯾﻨﺘﺮﻧﺘـﯽ ﺑـﻪ آدرس : www.sko.ir اﻋﻼم ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

ﻣﻮاد آزﻣﻮن:

اﻟﻒ) آزﻣﻮن ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﯾﻬﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺷﺎﻣﻞ:

  1. ﻣﻌﺎرف اﺳﻼﻣﯽ (ﺿﺮﯾﺐ۳)
  2. زﺑﺎن و ادﺑﯿﺎت ﻓﺎرﺳﯽ و ادﺑﯿﺎت اداری (ﺿﺮﯾﺐ ۲)
  3. اﻃﻼﻋﺎت ﺳﯿﺎﺳﯽ و اﺟﺘﻤﺎﻋﯽ و ﻣﺒﺎﻧﯽ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ (ﺿﺮﯾﺐ ۲)

ﮐﻪ ﺑﻪ ﺗﻌﺪاد (۹۰) ﺳﻮال ﭼﻬﺎر ﮔﺰﯾﻨﻪ ای ﻃﺮاﺣﯽ (ﺑﺪون اﻋﻤﺎل ﻧﻤﺮه ﻣﻨﻔﯽ) ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.

ﺗﺒﺼﺮه: اﻗﻠﯿﺖ ﻫﺎی دﯾﻨﯽ از ﭘﺎﺳﺨﮕﻮﺋﯽ ﺑﻪ ﺳﻮاﻻت ﻣﻌﺎرف اﺳﻼﻣﯽ ﻣﻌﺎف ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ و اﻣﺘﯿﺎز آن در ﺳﺎﯾﺮ ﻣﻮارد آزﻣﻮن ﺗﻮزﯾﻊ ﻣﯽ ﺷﻮد.

ب) آزﻣﻮن ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﺳﺆاﻻت ﻣﺮﺗﺒﻂ ﺑﺎ رﺷﺘﻪ ﺷﻐﻠﯽ ﻣﻮرد درﺧﻮاﺳﺖ داوﻃﻠﺐ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ج) داﺷﺘﻦ ﮔﻮاﻫﯽ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﻌﺘﺒﺮ در ﺧﺼﻮص زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻋﻤﻮﻣﯽ در ﺳﻄﺢ ﻣﺘﻮﺳﻂ (Intermediate ) و ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻓﻦ آوری اﻃﻼﻋﺎت از ﻣﺮاﮐﺰ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﺷﺪه

ﺗﺬﮐﺮات:

۱۰۰% ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﺑﻪ داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﻮﻣﯽ اﺳﺘﺎن ﺗﻌﻠﻖ دارد.

ﺗﺒﺼﺮه ۱: اوﻟﻮﯾﺖ اﻧﺘﺨﺎب داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﺎ ﺑﻮﻣﯽ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ و در ﺻﻮرﺗﯽ ﮐﻪ داوﻃﻠﺐ ﺑﻮﻣﯽ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎن ﺣﺪ ﻧﺼﺎب ﻻزم ﺑﺮای ﻗﺒﻮﻟﯽ را ﮐﺴﺐ ﻧﮑﺮده ﺑﺎﺷﺪ از داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﻮﻣﯽ ﺳﺎﯾﺮ ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎی اﺳﺘﺎن در ﺻﻮرت ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن ﻣﺮﺑﻮط ﺑﻪ آن ﻣﺤﻞ اﻧﺘﺨﺎب ﻣﯽ ﮔﺮدﻧﺪ.

ﺗﺒﺼﺮه ۲: ﺑﻮﻣﯽ ﺷﺎﻣﻞ اﻓﺮادی ﻣﯽ ﺷﻮد ﮐﻪ ﺣﺪاﻗﻞ دارای ﯾﮑﯽ از وﯾﮋﮔﯿﻬﺎی زﯾﺮ ﺑﺎﺷﻨﺪ:

اﻟﻒ) ﻣﺤﻞ ﺗﻮﻟﺪ داوﻃﻠﺐ ﺑﺎ ﻣﺤﻞ ﺟﻐﺮاﻓﯿﺎﯾﯽ ﻣﻮرد ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای اﺳﺘﺨﺪام ﯾﮑﯽ ﺑﺎﺷﺪ.

ب) ﺣﺪاﻗﻞ ﭘﻨﺞ ﺳﺎل از ﺳﻨﻮات ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ داوﻃﻠﺐ (اﺑﺘﺪاﯾﯽ، راﻫﻨﻤﺎﯾﯽ ﯾﺎ دﺑﯿﺮﺳﺘﺎن) ﺑﻪ ﺻﻮرت ﭘﯿﻮﺳﺘﻪ در ﻣﺤﻞ ﺟﻐﺮاﻓﯿﺎﯾﯽ ﻣﻮرد ﺗﻘﺎﺿﺎ ﻃﯽ ﺷﺪه ﺑﺎﺷﺪ.

ج) ﻫﻤﺴﺮ و ﻓﺮزﻧﺪان ﭘﺮﺳﻨﻞ ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ ﮐﻪ اﺳﺘﺎن ﻣﺤﻞ ﺗﻮﻟﺪ ﻫﻤﺴﺮ ﯾﺎ ﭘﺪر (ﺷﺎﻏﻠﯿﻦ ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ) در ﻣﺤﻞ ﺟﻐﺮاﻓﯿﺎﯾﯽ ﻣﻮرد ﺗﻘﺎﺿﺎی اﺳﺘﺨﺪام ﺑﺎﺷﺪ و ﯾﺎ ﻣﺤﻞ ﺳﮑﻮﻧﺖ ﮐﻨﻮﻧﯽ آﻧﺎن (در ﺧﺼﻮص ﺑﺎزﻧﺸﺴﺘﮕﺎن ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻣﺴﻠﺢ) در ﻣﺤل ﺟﻐﺮاﻓﯿﺎﯾﯽ ﻣﻮرد ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای اﺳﺘﺨﺪام ﯾﮑﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻧﯿﺰ ﺑﻮﻣﯽ ﺗﻠﻘﯽ ﻣﯽ ﺷﻮﻧﺪ.

د: ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮان ﮐﺎرﮐﻨﺎن رﺳﻤﯽ، ﭘﯿﻤﺎﻧﯽ و ﻧﯿﺮوﻫﺎی ﻗﺮاردادی ﮐﻪ در اﺟﺮای ﻣﺼﻮﺑﺎت « ﮐﺎرﮔﺮوه اﻧﺘﻘﺎل ﮐﺎرﮐﻨﺎن دوﻟﺖ از ﺗﻬﺮان» ﺑﻪ اﺳﺘﺎن ﻣﻮرد ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای اﺳﺘﺨﺪام ﻣﻨﺘﻘﻞ ﺷﺪه اﻧﺪ.

و: آن دﺳﺘﻪ از اﻓﺮادی ﮐﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﺳﻪ ﺳﺎل ﺗﻤﺎم ﺳﺎﺑﻘﻪ ﮐﺎر ﺗﻤﺎم وﻗﺖ در دﺳﺘﮕﺎه ﻫﺎی اﺟﺮاﯾﯽ اﺳﺘﺎن ﻣﻮرد ﺗﻘﺎﺿﺎ ﺑﺮای اﺳﺘﺨﺪام، ﺑﺎ ﭘﺮداﺧﺖ ﺣﻖ ﺑﯿﻤﻪ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ.
ﺗﻮﺟﻪ: داوﻃﻠﺒﺎن ﻣﻮﺿﻮع اﯾﻦ ﺑﻨﺪ ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﻣﺪارک ﻻزم را ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ﻣﺪارک ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز ارﺳﺎل ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.

  1. از ﮐﻞ ﻣﺠﻮز اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ۳۰ درﺻﺪ آن ﺑﺮای اﺳﺘﺨﺪام اﯾﺜﺎرﮔﺮان اﺧﺘﺼﺎص دارد ﮐﻪ ۲۵ درﺻﺪ آن از ﻣﯿﺎن ﺟﺎﻧﺒﺎزان، آزادﮔﺎن ﻓﺎﻗﺪ ﺷﻐﻞ و ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮان ﺷﻬﺪاء و ﺟﺎﻧﺒﺎزان ﺑﯿﺴﺖ و ﭘﻨﺞ درﺻﺪ (۲۵%) و ﺑﺎﻻﺗﺮ و ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮان آزادﮔﺎن ﺑﺎﻻی ﯾﮏ ﺳﺎل اﺳﺎرت ﺗﺨﺼﯿﺺ ﻣﯽ ﯾﺎﺑﺪ ﻻزم ﺑﻪ ذﮐﺮ اﺳﺖ ۲۵ درﺻﺪ ﺳﻬﻤﯿﻪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ازﺳﻮی ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪه و در ﺣﺎل ﺟﺬب ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ. ﻓﺮزﻧﺪان ﻣﻌﻈﻢ ﺷﺎﻫﺪ و ﺟﺎﻧﺒﺎزان ۲۵ درﺻﺪ و ﺑﺎﻻﺗﺮ و ﻓﺮزﻧﺪان آزادﮔﺎﻧﯽ ﮐﻪ از ﺳﻮی ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﻧﺸﺪهاﻧﺪ ﻣﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ در اﯾﻦ آﮔﻬﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﺮاه ﺳﺎﯾﺮ اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻧﻤﻮده و در ﺻﻮرت ﻋﺪم ﺗﮑﻤﯿﻞ ﺳﻬﻤﯿﻪ از ﺑﺎﻗﯿﻤﺎﻧﺪه ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺧﺘﺼﺎﺻﯽ ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪ ﺷﻮﻧﺪ.
    ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺑﺮاﺳﺎس ﻗﺎﻧﻮن اﺻﻼح ﺑﻨﺪ (و) ﻣﺎده (۴۴) ﻗﺎﻧﻮن ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ ﭘﻨﺠﻢ ﺗﻮﺳﻌﻪ، ﻓﻘﻂ ﻓﺮزﻧﺪان ﺷﺎﻫﺪ و ﺟﺎﻧﺒﺎز ۲۵ درﺻﺪ و ﺑﺎﻻﺗﺮ و آزاده ﺑﺎﻻی ﯾﮏ ﺳﺎل اﺳﺎرت از ﺷﺮط ﺟﻨﺴﯿﺖ ﺑﺮای اﺳﺘﻔﺎده از ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻣﻌﺎف ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ. ﻣﺎﺑﻘﯽ ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ اﯾﻦ ﺑﻨﺪ ﮐﻪ از ﺳﻮی ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪه اﻧﺪ در ﺣﺪ ﺑﺎﻗﯿﻤﺎﻧﺪه ﺳﻬﻤﯿﻪ ۲۵ درﺻﺪ، در آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻤﻮده و در رﻗﺎﺑﺖ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ اﻓﺮاد واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ اﯾﻦ ﺑﻨﺪ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻧﻤﺮه اﻧﺘﺨﺎب ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ.
  2. ﭘﻨﺞ درﺻﺪ (۵%) ﺳﻬﻤﯿﻪ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﻧﯿﺰ ﺑﻪ رزﻣﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎ ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺣﺪاﻗﻞ ﺷﺶ ﻣﺎه ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺟﺒﻬﻪ ﻫﺎ و ﻫﻤﺴﺮ و ﻓﺮزﻧﺪان آﻧﺎن و ﻓﺮزﻧﺪان ﺟﺎﻧﺒﺎزان زﯾﺮ ﺑﯿﺴﺖ و ﭘﻨﺞ درﺻﺪ (۲۵%) و آزادﮔﺎن زﯾﺮ ﯾﮏ ﺳﺎل اﺳﺎرت و ﺧﻮاﻫﺮان و ﺑﺮادران ﺷﻬﺪا اﺧﺘﺼﺎص دارد. ﻣﺸﻤﻮﻟﯿﻦ اﯾﻦ ﺑﻨﺪ ﺑﺮاﺳﺎس آﮔﻬﯽ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ در آزﻣﻮن ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻤﻮده و در ﺑﯿﻦ ﺧﻮد ﺑﻪ رﻗﺎﺑﺖ ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﭘﺮداﺧﺖ. اﻧﺘﺨﺎب اﯾﺜﺎرﮔﺮان در ﺣﺪ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﻧﻤﺮه ﮐﺴﺐ ﺷﺪه از ﺑﯿﻦ اﯾﺜﺎرﮔﺮان واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ ﮐﻪ در زﻣﺎن ﻣﻘﺮر ﺛﺒﺖ ﻧﺎم ﻧﻤﻮده اﻧﺪ اﻧﺠﺎم ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

۲/۱- اﺳﺘﺨﺪام ﻣﺎزاد ﺑﺮ ۳۰ درﺻﺪ ﺳﻬﻤﯿﻪ اﯾﺜﺎرﮔﺮان از ﻃﺮﯾﻖ رﻗﺎﺑﺖ ﺑﺎ ﺳﺎﯾﺮ داوﻃﻠﺒﺎن واﺟﺪ ﺷﺮاﯾﻂ ﺻﻮرت ﺧﻮاﻫﺪ ﮔﺮﻓﺖ.
۲/۲- اﯾﺜﺎرﮔﺮاﻧﯽ ﮐﻪ از ﺑﻨﯿﺎد ﺷﻬﯿﺪ و اﻣﻮر اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﮐﺎرت ﺷﻨﺎﺳﺎﯾﯽ دارﻧﺪ و اﻓﺮاد واﺑﺴﺘﻪ ﺑﻪ آﻧﺎن در ﺻﻮرت اراﺋﻪ ﺗﺼﻮﯾﺮ، ﻧﯿﺎزی ﺑﻪ اﺧﺬ و اراﺋﻪ ﮔﻮاﻫﯽ از ﺑﻨﯿﺎد ﻣﺬﮐﻮر ﻧﺪارﻧﺪ.
۲/۳- در ﮔﻮاﻫﯽ ﺧﺎﻧﻮاده ﺟﺎﻧﺒﺎزان ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﺟﻤﻠﻪ (ﻋﻀﻮ ﺧﺎﻧﻮاده ﺟﺎﻧﺒﺎز از ﮐﺎر اﻓﺘﺎده ﮐﻠﯽ ﻏﯿﺮ ﻗﺎدر ﺑﻪ ﮐﺎر ﻗﯿﺪ ﮔﺮدد) در ﻏﯿﺮ اﯾﻦ ﺻﻮرت اﯾﻦ اﻓﺮاد ﻧﻤﯽ ﺗﻮاﻧﻨﺪ از ﻣﺰاﯾﺎی ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺑﻬﺮه ﻣﻨﺪ ﮔﺮدﻧﺪ.
۲/۴ – اﯾﺜﺎرﮔﺮان ﺷﺎﻣﻞ رزﻣﻨﺪﮔﺎن ﺑﺎ ﺣﺪاﻗﻞ ۶ ﻣﺎه ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺣﻀﻮر داوﻃﻠﺒﺎﻧﻪ در ﺟﺒﻬﻪ ﻫﺎی ﺟﻨﮓ ﺗﺤﻤﯿﻠﯽ و ﻧﯿﺰ ﻓﺮزﻧﺪان و ﻫﻤﺴﺮ آﻧﺎن و ﻓﺮزﻧﺪان ﺟﺎﻧﺒﺎزان زﯾﺮ ۲۵ درﺻﺪ و آزادﮔﺎن زﯾﺮ ﯾﮑﺴﺎل اﺳﺎرت و ﺧﻮاﻫﺮان و ﺑﺮادران ﺷﻬﺪا ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﮐﻪ در ﺻﻮرت دارا ﺑﻮدن ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﻨﺪرج در آﮔﻬﯽ، ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ ﻗﻮاﻧﯿﻦ ﻣﺮﺑﻮط از اوﻟﻮﯾﺖ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﺑﺮﺧﻮردار ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد.

  1. ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻦ ﻋﺎدی ﺑﻪ ﺷﺮط ﮐﺴﺐ ﺣﺪﻧﺼﺎب ﻧﻤﺮه ﻻزم و دارا ﺑﻮدن ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﻨﺪرج در آﮔﻬﯽ ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﻧﻤﺮه ﻣﮑﺘﺴﺒﻪ از ۳ درﺻﺪ ﺳﻬﻤﯿﻪ ﻗﺎﻧﻮﻧﯽ ﻣﺮﺑﻮﻃﻪ ﺑﺮﺧﻮردار ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺑﻮد. (ﻣﻌﻠﻮﻟﯿﻨﯽ ﮐﻪ ﻧﯿﺎز ﺑﻪ ﻣﻨﺸﯽ در روز آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ دارﻧﺪ ﻣﯽ ﺑﺎﯾﺴﺖ ﻣﻮﺿﻮع را ﺳﺮﯾﻌﺎ ﺑﻪ دﺳﺘﮕﺎه ﻣﻮرد درﺧﻮاﺳﺖ اﻃﻼع رﺳﺎﻧﯽ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ)
  2. اﻧﺘﺨﺎب داوﻃﻠﺒﺎن اﺳﺘﺨﺪام ﺑﺮای اﻧﺠﺎم ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﺑﻪ ﻣﯿﺰان ۳ ﺑﺮاﺑﺮ ﻇﺮﻓﯿﺖ ﻣﻮرد ﻧﯿﺎز از ﻣﯿﺎن اﻓﺮادی ﮐﻪ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب ﻧﻤﺮه آزﻣﻮن ﻋﻤﻮﻣﯽ (۶۰درﺻﺪ ﮐﻞ ﻧﻤﺮه آزﻣﻮن) را ﮐﺴﺐ ﮐﺮده اﻧﺪ، ﺑﻪ ﺗﺮﺗﯿﺐ ﺑﺎﻻﺗﺮﯾﻦ ﻧﻤﺮات آزﻣﻮن ﺗﺨﺼﺼﯽ اﻧﺠﺎم ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
  3. ﮐﺴﺐ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب ﻧﻤﺮه ﻻزم در آزﻣﻮن ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪﯾﻬﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﺻﺮﻓﺎً ﺑﻪ ﻣﻨﺰﻟﻪ ﺗﺎﯾﯿﺪ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﺗﺼﺤﯿﺢ اوراق اﻣﺘﺤﺎن ﺑﻮده و ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ ﺣﻖ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ اﯾﺠﺎد ﻧﻤﯽ ﮐﻨﺪ و اﻧﺘﺨﺎب داوﻃﻠﺒﺎن ﺑﺮاﺳﺎس ﻧﻤﺮات آزﻣﻮن ﺗﺨﺼﺼﯽ و ﻣﺼﺎﺣﺒﻪ ﺑﺎ رﻋﺎﯾﺖ اوﻟﻮﯾﺖ ﻫﺎی ﻣﻘﺮر ﺻﻮرت ﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮد.
  4. اﻓﺮادی ﮐﻪ ﺣﺪ ﻧﺼﺎب ۶۰% آزﻣﻮن (ﺗﻮاﻧﻤﻨﺪی ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ) را ﮐﺴﺐ ﻧﻤﻮده اﻧﺪ و ﭘﺲ از اﻋﻤﺎل ﻧﻤﺮات ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮان ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪه اوﻟﯿﻪ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﺷﺪه اﻧﺪ، ﺑﺎﯾﺪ ﺣﺪاﮐﺜﺮ ﻇﺮف ﻣﺪت ﺳﻪ ﻣﺎه از زﻣﺎن اﻋﻼم ﻧﺘﯿﺠﻪ آزﻣﻮن، ﮔﻮاﻫﯽ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﻌﺘﺒﺮ در ﺧﺼﻮص زﺑﺎن اﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﻋﻤﻮﻣﯽ و ﻣﻬﺎرت ﻫﺎی ﻋﻤﻮﻣﯽ ﻓﻨﺂوری اﻃﻼﻋﺎت را اراﯾﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ. در ﺻﻮرت ﻋﺪم اراﯾﻪ ﻣﺪارک ﻣﺬﮐﻮر در ﻣﺪت ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺷﺪه اﻓﺮاد ذﺧﯿﺮه ﺟﺎﯾﮕﺰﯾﻦ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.

۶/۱ – ﮐﺴﺎﻧﯽ ﮐﻪ ﻓﺎﻗﺪ ﮔﻮاﻫﯽ ﻧﺎﻣﻪ ﻫﺎی ﻣﺬﮐﻮر ﻣﯽ ﺑﺎﺷﻨﺪ و ﯾﺎ ﮔﻮاﻫﯽ ﻧﺎﻣﻪ آﻧﺎن از ﻣﺮاﮐﺰ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﺷﺪه ﻧﻤﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﻣﻮﻇﻔﻨﺪ در ﯾﮑﯽ از ﻣﺮاﮐﺰ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﺷﺪه ﮐﻪ در ﺑﺨﺶ «اﻋﺘﺒﺎر ﺳﻨﺠﯽ ﻣﻮﺳﺴﺎت آﻣﻮزﺷﯽ» ﺑﺎ ﻋﻨﻮان «ﻣﻮﺳﺴﺎت ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺻﻼﺣﯿﺖ ﺷﺪه» ﺳﺎﯾﺖ ﻣﺮﮐﺰ آﻣﻮزش ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ دوﻟﺘﯽ ﺑﺎ آدرس www.smtc.ac.ir ﻗﺎﺑﻞ ﻣﺸﺎﻫﺪه ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ ﯾﺎ ﺳﺎﯾﺖ دﻓﺘﺮ آﻣﻮزش و ﭘﮋوﻫﺶ اﺳﺘﺎﻧﺪاری ﺑﻪ آدرس www.sko.ir ﭘﺲ از ﺷﺮﮐﺖ در آزﻣﻮن ﺗﻌﯿﯿﻦ ﺳﻄﺢ، ﮔﻮاﻫﯽ ﻧﺎﻣﻪ ﻣﺬﮐﻮر را اراﯾﻪ ﻧﻤﺎﯾﻨﺪ.

  1. ﮐﺎرﮐﻨﺎن ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ ﺷﺎﻏﻞ در اداره ﮐﻞ ﺟﻬﺎد ﮐﺸﺎورزی اﺳﺘﺎن و ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎی ﺗﺎﺑﻌﻪ ﺑﻪ ازای ﻫﺮ ﺳﺎل ﺳﺎﺑﻘﻪ ﺧﺪﻣﺖ ﻣﺮﺑﻮط و ﻣﺸﺎﺑﻪ از (۲)درﺻﺪ و ﺣﺪاﮐﺜﺮ (۲۰) درﺻﺪ ﮐﻞ اﻣﺘﯿﺎز در ﻫﺮ ﯾﮏ از ﻣﺮاﺣﻞ آزﻣﻮن اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ ﺑﻪ ﺻﻮرت ﺟﺪاﮔﺎﻧﻪ ﺑﺮﺧﻮردار ﺧﻮاﻫﻨﺪ ﺷﺪ.
  2. اوﻟﻮﯾﺖ اﻧﺘﺨﺎب داوﻃﻠﺒﺎن در ﺷﺮاﯾﻂ ﯾﮑﺴﺎن ﺑﺎ ﺷﺎﻏﻠﯿﻦ ﻏﯿﺮ رﺳﻤﯽ اداره ﮐﻞ ﺟﻬﺎد ﮐﺸﺎورزی اﺳﺘﺎن و ﺷﻬﺮﺳﺘﺎﻧﻬﺎی ﺗﺎﺑﻌﻪ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد.
  3. ﺑﻪ ﻣﺪارک ارﺳﺎﻟﯽ ﺗﻮﺳﻂ داﻧﺸﺠﻮﯾﺎن و دارﻧﺪﮔﺎن ﻣﺪارک ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﺑﺎﻻﺗﺮ و ﭘﺎﺋﯿﻦ ﺗﺮ از ﻣﻘﺎﻃﻊ ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ اﻋﻼم ﺷﺪه در ﺷﺮاﯾﻂ اﺣﺮاز ﻣﺸﺎﻏﻞ ﻣﺬﮐﻮر در آﮔﻬﯽ و ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﻣﺪارک ﻣﻌﺎدل (ﺑﻪ اﺳﺘﺜﻨﺎی دارﻧﺪﮔﺎن ﻣﺪارک ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻣﻌﺎدل ﺻﺎدره از داﻧﺸﮕﺎﻫﻬﺎ و ﻣﻮﺳﺴﺎت آﻣﻮزش ﻋﺎﻟﯽ ﮐﺸﻮر ﮐﻪ در آزﻣﻮن ﺟﺎﻣﻊ ﺳﺎزﻣﺎن ﺳﻨﺠﺶ آﻣﻮزش ﮐﺸﻮر ﺷﺮﮐﺖ ﻧﻤﻮده و ﻗﺒﻮل ﺷﺪه اﻧﺪ و ﮔﻮاﻫﯽ ﻣﺒﻨﯽ ﺑﺮ اﻣﮑﺎن اداﻣﻪ ﺗﺤﺼﯿﻞ در ﻣﻘﻄﻊ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﺑﺎ ارزش ﻋﻠﻤﯽ دارﻧﺪ) ﺗﺮﺗﯿﺐ اﺛﺮ داده ﻧﺨﻮاﻫﺪ ﺷﺪ.
  4. ﻣﺪارک ﺗﺤﺼﯿﻠﯽ ﻓﺎرغ اﻟﺘﺤﺼﯿﻼن داﻧﺸﮕﺎه آزاد اﺳﻼﻣﯽ در ﺻﻮرت ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪن در آزﻣﻮن (ﺣﺪاﮐﺜﺮ۲ ﻣﺎه ﭘﺲ از اﻋﻼم ﻧﺘﯿﺠﻪ) ﺑﺎﯾﺴﺘﯽ ﺑﻪ ﺗﺄﯾﯿﺪ ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺮﮐﺰی داﻧﺸﮕﺎه ﻣﺬﮐﻮر ﺑﺮﺳﺪ.
  5. ﻣﺴﺌﻮﻟﯿﺖ ﻧﺎﺷﯽ از ﻋﺪم رﻋﺎﯾﺖ دﻗﯿﻖ ﺿﻮاﺑﻂ و ﺷﺮاﯾﻂ اﻋﻼم ﺷﺪه در ﻣﺘﻦ آﮔﻬﯽ و ﯾﺎ ارﺳﺎل ﻣﺪارک ﺑﺼﻮرت ﻧﺎﻗﺺ ﺑﺮ ﻋﻬﺪه داوﻃﻠﺐ ﺧﻮاﻫﺪ ﺑﻮد و در ﻫﺮ ﻣﺮﺣﻠﻪ از ﻣﺮاﺣﻞ اﻣﺘﺤﺎن، ﻣﺴﺎﺑﻘﻪ و ﺟﺬب ﻣﺤﺮز ﺷﻮد داوﻃﻠﺐ ﺑﻪ اﺷﺘﺒﺎه ﯾﺎ ﺑﻪ ﻋﻤﺪ اﻃﻼﻋﺎت ﺧﻼف واﻗﻊ داده و ﯾﺎ ﻓﺎﻗﺪ ﺷﺮاﯾﻂ ﻣﻨﺪرج در آﮔﻬﯽ اﺳﺖ، از اﻧﺠﺎم ﻣﺮاﺣﻞ ﺑﻌﺪی ﻣﺤﺮوم ﮔﺮدﯾﺪه و در ﺻﻮرت ﺻﺪور ﺣﮑﻢ اﺳﺘﺨﺪاﻣﯽ، ﺣﮑﻢ ﻣﺰﺑﻮر ﻟﻐﻮ و ﺑﻼاﺛﺮ ﻣﯽ ﮔﺮدد و داوﻃﻠﺐ ﺣﻖ ﻫﯿﭽﮕﻮﻧﻪ اﻋﺘﺮاﺿﯽ ﻧﺨﻮاﻫﺪ داﺷﺖ.
  6. اﺳﺎﻣﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن ﭘﺲ از ﺗﺄﯾﯿﺪ ﻣﺮاﺟﻊ ذی ﺻﻼح و از ﻃﺮﯾﻖ ﺳﺎﯾﺖ اﺳﺘﺎﻧﺪاری ﺑﻪ اﻃﻼع داوﻃﻠﺒﺎن ﺧﻮاﻫﺪ رﺳﯿﺪ.
  7. اﻧﺘﺨﺎب ﻧﻬﺎﯾﯽ ﭘﺬﯾﺮﻓﺘﻪ ﺷﺪﮔﺎن آزﻣﻮن ﭘﺲ از ﻃﯽ ﻣﺮاﺣﻞ ﮔﺰﯾﻨﺶ ﻣﯿﺴﺮ ﻣﯽ ﺑﺎﺷﺪ.
در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات