رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد:

لرستان خبر: رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: در پی کاهش ساخت و سازها، تامین بخش بیشتر درآمدهای شهرداری بروجرد از محل این منابع موجب کاهش چشمگیر درآمد شهرداری شده و در ارائه خدمات به شهروندان و اجرای پروژه‌های عمرانی تاثیری مستقیم داشته است.

لرستان خبر، محمدرضا معظمی گودرزی صبح امروز در جلسه نظارت و بازرسی شورای اسلامی شهر بروجرد با اشاره به رکود ساخت و ساز در کشور تاکید کرد: میزان درآمد شهرداری‌ها نیز در این امر کاهش یافته است.

 

وی بیان داشت: از سویی دیگر افزایش نرخ بیمه‌های ساختمانی توسط سازمان تامین اجتماعی از ابتدای سالجاری موجب کاهش قابل ملاحظه ساخت و سازها شده و تبعات منفی آن به طور جدی در میزان درآمد شهرداری‌ها تاًثیرگذار بوده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: جذب سرمایهگذار و ترغیب آنها به فعالیت، نیازمند آمادهسازی زیر ساخت‌های لازم است.

 

معظمی گودرزی تاکید کرد: به کارگیری و جذب ظرفیت بخش خصوصی یکی از اهداف شورای اسلامی شهر و شهرداری بروجرد است.

 

وی با بیان اینکه امسال یک‌میلیارد و 800 میلیون تومان از محل تملک دارایی‌های استان به شهرداری بروجرد اختصاص یافته است، تصریح کرد: با توجه به محدودیت منابع مالی شهرداری بروجرد اقدامات چشمگیر و قابل توجهی صورت گرفته است.

 

این مسئول اضافه کرد: مجموعه شورای اسلامی شهر و شهرداری وجود مشکلات عدیده مالی را مانعی برای اجرای پروژه‌های عمرانی ندانسته و می‌کوشد، با مدیریت صحیح علاوه بر کاهش مشکلات و حرکت به سمت ایجاد درآمد پایدار و نه مقطعی پروژه‌های مورد نیاز شهری اولویتبندی شده و به موقع اجرایی شوند.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: پیشرفت‌های مهم و قابل توجهی نیز در این زمینه حاصل شده است که نتایج مثبت و سازنده آن در آینده نه چندان دور و به مرور به خوبی ملموس و مشهود بوده و آثار و برکات زیادی نیز در توسعه و عمران شهری دارد.

 

معظمی گودرزی با اشاره به اینکه قریب به یک سال از شروع فعالیت شهردار و مجموعه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر بروجرد می‌گذرد، تصریح کرد: در این مدت بسیاری از مشکلات گذشته که به صورت لاینحل باقی مانده بود، مرتفع شده و گامهای بزرگی نیز در راستای اجرای پروژه‌های مهم و ماندگار برداشته شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات