معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان گفت: سهم شهرستان بروجرد از تعدد، تنوع، اشتغالزایی و اعتبار صرف شده برای پروژه‌های مختلف بیشتر و چشمگیرتر است.

لرستان خبر، سعید شاهرخی ظهر امروز در حاشیه افتتاح چند طرح در این شهرستان در جمع خبرنگاران افزود: منطقه ویژه اقتصادی، فرودگاه و چندین پروژه متعدد دیگر در آیندهای نزدیک به بهرهبرداری می‌رسند که سهم قابل توجهی در عمران شهری و اشتغالزایی دارند.

 

وی اضافه کرد: امسال در هفته دولت 514 طرح در شهرستان‌های مختلف استان لرستان با اعتباری بالغ بر 400 میلیارد تومان به بهرهبرداری می‌رسند.

 

این مسئول خاطر نشان کرد: سهم شهرستان بروجرد در این میان 31 پروژه با اعتبار تقریبی 24 میلیارد تومان است.

 

شاهرخی ادامه داد: با توجه به برنامهریزی‌های صورت گرفته، شرایط برای بهبود عمران شهری و روستایی سرمایه‏‌گذاری و اشتغالزایی شهرستانهای استان بهتر شده و آثار آن در آینده به عینه مشاهده می‌شود.

 

وی متذکر شد: البته در طول سال طرح و برنامه‌های مختلفی برای شهرستانهای استان داریم که به مرور اجرایی می‌شوند.

 

این مسئول با اشاره به سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان لرستان افزود: نکته بارز این سفر تاکید بر تکمیل طرح‌های نیمه تمامی بود که پیشرفت کاری بالایی داشته و ظرف یک یا دو سال آینده به بهره‏‌برداری می‌رسند.

 

معاون سیاسی، امنیتی استاندار لرستان اظهار کرد: بر این اساس  78 طرح در استان در اولویت‏ کاری قرار گرفته‏‌اند که در سال جاری یا در نهایت سال 94 تکمیل شده و به بهرهبرداری میرسند.

 

شاهرخی عنوان کرد: امسال در هفته دولت طرحهای خوبی در بروجرد افتتاح شده و توجه به رفع مشکلات بیکاری، زیرساختهای سرمایهگذاری و ایجاد مشاغل جدید برای جوانان در روستاها در دستور کار قرار دارد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود و در پاسخ به سوال یک خبرنگار در خصوص طولانی ‏شدن مدت سرپرستی فرمانداری بروجرد گفت: فرماندار این شهرستان در آیند‌ه‏‌ای نزدیک معرفی و مشغول به کار می‌شود.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات