معاون اشتغال‎ و خودکفایی کمیته امداد لرستان :

لرستان خبر: معاون اشتغال‎ و خودکفایی کمیته امداد لرستان گفت: همه تلاش خود را به کار می‎گیریم تا افراد نیازمند خود صاحب اشتغال و درآمد شوند از این رو کمیته امداد امام خمینی لرستان در هفته دولت امسال 100 طرح خودکفایی را بهره‎برداری می‎کند.

لرستان خبر ، علی آفتابی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرمآباد ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به اینکه کمیته امداد امام خمینی به دنبال حمایت همه جانبه از افراد محروم و نیازمند است در این خصوص همه تلاش خود را به کار میگیریم تا افراد نیازمند خود صاحب اشتغال و درآمد شوند از این رو کمیته امداد امام خمینی لرستان در هفته دولت امسال 100 طرح خودکفایی را بهرهبرداری میکند.

 

وی عنوان کرد: از این تعداد طرح، 9 طرح اشتغالزایی در شهرستان الیگودرز با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 350 میلیون ریال که سه طرح آن مربوط به شهر و 6 طرح از آن‌ها در روستاست به بهرهبرداری میرسد.

 

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی لرستان با اشاره به اینکه در هفته دولت امسال هشت طرح خودکفایی در شهرستان ازنا با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 200 میلیون ریال به بهرهبرداری می‏‌رسد، ادامه داد: از این تعداد 2 طرح در شهر و 6 طرح در روستاهای این شهرستان افتتاح می‏‌شود.

 

آفتابی اظهار کرد: امیدواریم با بهرهبرداری از این طرحها مشکلات برخی از جوانان و خانوادههای مددجوی کمیته امداد امام خمینی حل و رفع شود.

 

معاون اشتغالو خودکفایی کمیته امداد امام خمینی لرستان گفت: در شهرستان دورود 10 طرح اشتغالزایی با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 500 میلیون ریال افتتاح میشود که از این تعداد چهار طرح در شهر و 6 طرح در روستاست.

 

وی اظهار کرد: در این هفته 10 طرح خودکفایی در شهرستان بروجرد با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 500 میلیون ریال که 6 طرح در روستا و چهار طرح آن در شهر است به بهرهبرداری میرسد و این در حالی است که در شهرستان خرمآباد نیز همین تعداد طرح با همین اعتبار افتتاح میشود.

 

این مسئول خاطرنشان کرد: هشت طرح در شهرستان الشتر که 2 طرح در شهر و 6 طرح در روستاست با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 200 میلیون ریال در هفته دولت امسال که به نام امید و آرامش نامگذاری شده است، افتتاح میشوند و امیدواریم با افتتاح این طرح امید و آرامش در دل مردم ایجاد شود.

 

آفتابی متذکر شد: در شهرستان نورآباد استان لرستان 9 طرح با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و 350 میلیون ریال که سه طرح در شهر و 6 طرح در روستاهاست، افتتاح میشودو این در حالی است که در شهرستان چگنی هشت طرح که همه آن‌ها مربوط به روستاهاست به بهرهبرداری میرسد که برای این طرحها یک‌هزار و 200 میلیون ریال هزینه شده است.

 

معاون اشتغالو خودکفایی کمیته امداد امام خمینی لرستان تصریح کرد: 20 طرح از این تعداد طرحی که در هفته دولت در لرستان به بهرهبرداری میرسد متعلق به شهرستانهای کوهدشت و پلدختر است که در هر کدام از این شهرستانها یک‌هزار و 500 میلیون ریال هزینه شده است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات