معاون بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی لرستان:

لرستان خبر: معاون بهبود تولیدات گیاهی در سازمان جهاد کشاورزی لرستان گفت: سطح کشت گندم استان به 60 هزار هکتار رسیده که این روند خوشایندی دارد و باید تلاش خود را کنیم که اگر ما پشتیبانی شویم نیاز به مدیر و مدیریت نداریم.

لرستان خبر، حسین پیرحیاتی ظهر امروز در گردهمایی برنامه‌های اجرایی در کشت پاییزی گفت: اراضی زراعی سال گذشته علی‌رغم مسائل و مشکلات پیشرفت چشمگیری داشت و یک تجربه جدید را کسب کردیم که با دست خالی هم می‌توان خیلی کارها را پیش برد.

 

وی افزود: ما شاهد بودیم که در زمان برداشت گندم برگشتی نداشته‌ایم، این وضعیتی که داریم، فقط با کمک همکاران و دلسوزان هم استانی پیش می‌بریم و جا دارد که از آنها قدردانی کنیم.

 

این مسئول تصریح کرد و گفت: ولی از بعضی از همکاران گله‌مندیم که جز شهرستان ازنا هیچ ارزیابی به ما نداده‌اند و جز شهرستان کوهدشت و پل‌دختر هیچ شهرستانی گندم‌های خود را به ما تحویل نداده است.

 

پیرحیاتی اظهارداشت: ما باید مسئله کاشت و برداشت گندم را مسئله‌ای حیاتی در نظر بگیریم و توجه ویژه‌ای داشته باشیم که مقام معظم رهبری به طور مستمر این مسئله را تکرار می‌کنند و آن را پر ارزش می‌دانند.

 

وی ادامه داد: ما باید از طرف همه ادارات به خصوص از طرف استاندار لرستان پشتیبانی و حمایت شویم، زیرا یک کشاورز زمانی یک اراضی زراعی مرغوب دارد که پشتیبانی و حمایت شود.

 

این مسئول گفت: ما باید از همه توان خود استفاده کنیم و مراکز تحقیقات درست وارد کار شدند و ما باید به عنوان مروج بخش کشاورزی را توسعه دهیم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات