نماینده خرم آباد:

لرستان خبر: نماینده مردم خرم آباد و دوره چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش خصوصی در ایران همانند حروف والی است، که نوشته می شود ولی خوانده نمی شود.

لرستان خبر، ایرج عبدی در جلسه شورای گفت و گوی دولت وبخش خصوصی لرستان با رییس و هیات رییسه اتاق بازرگانی ایران در خرم آباد با تاکید بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی تصریح کرد: 30 درصد جمعیت کشور در روستاها زندگی می کنند و این در حالی است که اقتصاد روستاها رها شده و متولی ندارد.

 

وی افزود: برخی مدیران به شدت به سیستم دولتی توجه داشته و توجهی به بخش خصوصی ندارند و در این فضا، شرایط کسب و کار کشور سخت است.


وی فضای کسب و کار کشور را سنگین ارزیابی کرد و افزود: قیمت ارز یک شبه سه برابر می شود و بخش خصوصی راهکاری برای حمایت از خود ندارد.
 

وی با بیان اینکه دیدگاه دولت ومجلس به سمت تسهیل شرایط فعالیت بخش خصوصی است ادامه داد:ارتباط مجلس و بخش خصوصی ضعیف است.
 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در دولت گذشته، علیرغم اعتبارات فراوان رکود عجیبی بر لرستان حاکم بود و بالعکس در حال حاضر که کشور با رکود همراه است رونق خوبی در لرستان شکل گرفته است.
 

عبدی با تقدیر از زحمات استاندار لرستان در راستای اجرای طرح های فرودگاه، راه اهن، آزادراه و پروژه های شهری گفت:در برنامه هایسال 94 صندوق توسعه ملی، برنامه های مدون و سومندی برای لرستان لحاظ خواهد شد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات