نماینده ولی فقیه در استان لرستان:

لرستان خبر: نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت : وجود مسجد، حوزه علمیه، مصلی و حضور روحانیت در یک منطقه باعث رشد فرهنگی می‎شود، همان‌گونه که وجود کارخانه و صنایع، رشد اقتصادی را به دنبال دارد و محرومیت‎های اقتصادی را از بین می‎برد.

لرستان خبر، حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی شامگاه چهارشنبه در نشست با جمعی از روحانیون و مسئولان حوزه علمیه شهرستان دورود با اشاره به اقدامات دولت در لرستان اظهار کرد: اقدامات خوبی در بخش توسعه مناطق محروم و ارتقای وضعیت معیشت مردم با جدیت در حال انجام است که این اقدامات در سایه همدلی صورت می‌گیرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان تصریح کرد: اینکه دغدغه مسئولان برای مشکلات مردم و دستورات مقام معظم رهبری باشد، یک نعمت بزرگ است.

 

وی اظهار کرد: متاسفانه در گذشته حوزه‌های علمیه و مصلی‌ها در شهرستان‌های استان بی‌مهری شده و باید در راستای رشد آنها توجه بیشتری داشت. همچنین کار ساخت مصلا در دستور کار تمام شهرستان‌های استان قرار دارد.

 

میرعمادی عنوان کرد: شکر خدا 16 نقطه از استان امام جمعه دارند و نماز جمعه برگزار میشود و در هفته آینده نخستین امام جمعه کوهنانی نیز معرفی میشود و این تعداد به 17 میرسد.

 

وی تصریح کرد: وجود مسجد، حوزه علمیه، مصلی و حضور روحانیت در یک منطقه باعث رشد فرهنگی میشود، همان‌گونه که وجود کارخانه و صنایع، رشد اقتصادی را به دنبال دارد و محرومیتهای اقتصادی را از بین میبرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان در ادامه تأکید کرد: مسئولان حوزه علمیه شهرستان با جدیت کار ساخت ساختمان جدید حوزه علمیه شهرستان دورود را پیگیری کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات