استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان با اشاره به انداختن فرش قرمز در لرستان برای لرستانی‌های خارج از ایران، افزود: فرش قرمز نشان از توجه خاص استانداری لرستان به امر سرمایه‌گذاری و تکریم سرمایه‌گذران دارد و لرستان نه خانه دوم که خانه نخست این عزیزان است. سرمایه¬گذاران لرستانی مقیم خارج از هر کسی دلسوزترند.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد گفت: رفع مشکل بیکاری در لرستان نیازمند کمک سرمایه‌گذاران لرستانی‌ مقیم خارج کشور است.

 

استاندار لرستان با بیان اینکه نزدیک به 200 نفر از لرستانی‌های مقیم خارج فعالیت اقتصادی دارند، افزود: باتوجه به تمایل لرستانی­های مقیم خارج به سرمایه­گذاری در لرستان، منتظر هستیم در همایشی که در آینده به این منظور برگزار میشود، مهمان ما باشند.

 

وی با تاکید بر اینکه سرمایه‌گذاری برای لرستان سودآور است، اضافه کرد: کشت و صنعت لرستان از جمله نمونه پروژه­های موفقی است که با کمک سرمایه­گذار خارجی رو به احیاست و تا پایان امسال راه­اندازی می شود.

 

وی ادامه داد: این مجتمع، امکان صادرات محصول به حوزه خلیج فارس را داراست، علاوه بر آن مجتمع تجاری اداری مسکونی کیو و چندین پروژه دیگر...  توسط سرمایه­گذاران ایرانی در دست اقدام است.

 

استاندار لرستان گفت: 36 درصد از مساحت کل استان درحوزه نفت، گاز و انرژی قابل سرمایه‌گذاری است، در حال حاضر سرمایه­گذارانی از اروپا، آمریکا و حوزه خلیج فارس به ما مراجعه کرده‌اند و معتقدند لرستان بهشت گمشده سرمایه‌گذاران است.

 

وی اضافه کرد: باید در عمل فرش قرمز ایجاد کنیم، فرش قرمز ویژگی‌های خاص خود را دارد، کسی که روی آن راه می‌رود، کمترین انرژی را صرف کند، سنگ و کلوخی سر راهش نباشد که در این زمینه بحث زیرساخت‌ها مهم است و باید فرش مطمئن باشد.

 

استاندار لرستان ضمن تاکید اینکه در راستای سرمایه­گذاری، بها دادن به حمل و نقل هوایی به معنای دست کم گرفتن حمل و نقل زمینی و ریلی نیست، ادامه داد: بهبود ناوگان هوایی اثرگذاری بیشتری دارد، به همین دلیل در سال گذشته طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد پیشرفت چشمگیری داشته است و تعداد پروازها از پنج پرواز در هفته به 30 پرواز در هفته افزایش داده‌ایم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات