رئیس شورای شهر الیگودرز:

لرستان خبر: رئیس شورای اسلامی شهر الیگودرز گفت: طبق قانون، مجری مصوبات شورای اسلامی شهر، شهردار است و ملاک سنجش عملکرد شورای شهر میزان رضایت مردم از عملکرد شهردار الیگودرز است.

به گزارش لرستان خبر، محمد نبی‌عسگری چهارشنبه شب در جمع خبرنگاران در الیگودرز اظهار کرد: با توجه به اینکه اعضای شورای چهارم، متخصصان آگاه هستند، برنامه‌ها و طرح‌ها را در راستای خواست مردم با شناخت ظرفیت‌ها، مشکلات و نیازها تصویب می‌کنند.

 

وی با اشاره به اینکه زمین طرح­ های شورای شهر تملک شخصی ندارند، افزود: احداث بلوار از میدان شهید فهمیده به میدان رهبری، احداث بلوار از میدان جدیدالاحداث زنده‌یاد مسعود بختیاری به میدان محمد رسول‌الله (ص)، احداث ادامه خیابان فردوسی غربی و اتصال به میدان آزادگان، احداث خیابان‌های شمالی و جنوبی تپه یال را از برنامه‌های مصوب شورای شهر الیگودرز است که یقینا مشکلی در اجرای آنها وجود ندارد.

 

وی تصریح کرد: با ارائه طرح ساماندهی قنوات و تفکیک آب شرب از آب فضای سبز، هرگونه اعتبارات مورد نیاز از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها پرداخت می‌شود.

 

رئیس شورای شهر الیگودرز ضمن اشاره به درآمد زایی زمین های جلال آباد برای شهرداری، افزود: شهرداری با قطعه‌بندی و واگذاری زمین‌ها به مردم می تواند درآمدی معادل 12 میلیارد تومان جذب کند.

 

وی به طرح های مدنظر شورای شهر اشاره کرد و گفت: شهرداری طرح احیای معدن سنگ شهرداری، تاسیس مرکزعلمی ـ کاربردی شهرداری، تاسیس بانک شهر، ایجاد مجتمع‌های تجاری با مشارکت بخش خصوصی، احداث دهکده‌ گردشگری را در برنامه خود دارد.

 

عسگری به لزوم اجرای این طرح ها توسط شهرداری تأکید و تصریح کرد:  احداث میدان میوه و تره‌بار، راه‌اندازی کارگاه تولیدی جامع در سالن بحران پارک 100 هکتاری، تهیه طرح بازسازی بازار قدیم و ده‌ها برنامه دیگر از جمله طرح‌هایی است که برای اجرا به شهردار ارائه داده‌ایم.

 

وی با اشاره به رضایت مردم از عملکرد شهردار، گفت: شورا براساس قانون، سئوالاتی جهت پاسخگویی شهردار طرح کرد و استیضاح شهردار در دستور کار نبوده است.

 

وی افزود: با توجه به اینکه فاصله بسیاری با آنچه مد نظر شورای شهر است، داریم اما با اجرای طرح‌های مذکور این رضایت افزایش می‌یابد.

 

میثم سرلک نایب رئیس شورای اسلامی شهر الیگودرز نیز در این جلسه گفت: همان طور که شورای شهر باید صادقانه به وظایفش عمل کند، خبرنگاران نیز در راستای رسالن خود حقایق را انعکاس دهند.

 

سرلک ضمن تقدیر از تلاش‌های شهردار الیگودرز و پیگیری­ های مهندس توکلی نماینده الیگودرز، گفت: با توجه به اقدامات خوبی که در سطح شهر شده و امسال به حاشی شهر و مناطق محروم توجه شده است، امیدواریم با تعامل و همکاری در جهت برآورده شدن انتظارات تلاش کنیم.

 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر الیگودرز با اشاره به شرایط مناسب شورا و شهرداری نسبت به گذشته گفت: پرسشگری مردم، حمایت رسانه‌ها و همکاری دیگر مسئولان می‌تواند به خدمت‌رسانی مطلوب شورای شهر و شهرداری شتاب بخشد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات