فرماندار خرم‌آباد:

لرستان خبر: فرماندار خرم‌آباد گفت: واحدهای صنعتی موجود ظرفیت اقتصادی بالایی دارند، اما با وجود روند رو به رشد این واحدها، بعضی از آنها در این نواحی صنعتی مشکل مالی دارند.

به گزارش لرستان خبر، حبیب‌الله خجسته‌پور ظهر امروز در جلسه کمیته بررسی و رفع مشکلات اقتصادی واحدهای صنعتی خرم آباد اظهار کرد: باید در جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی و اقتصادی شهرستان تلاش شود.

 

فرماندار خرم‌آباد ضمن اشاره به بازدید از نواحی صنعتی پل هرو در این هفته و اطلاع از مشکلات بعضی از واحدهای صنعتی، عنوان کرد: صاحبان واحدهای صنعتی مشکلات واحدهای خود را بیان کنند تا راه‌حل‌های مورد نیاز برای رفع مشکلات به کار گرفته شود.

 

وی افزود: واحدهای صنعتی موجود ظرفیت اقتصادی بالایی دارند، اما با وجود روند رو به رشد این واحدها، بعضی از آنها در این نواحی صنعتی مشکل مالی دارند.

 

 وی خاطرنشان کرد: در این راستا با همکاری جهاد کشاورزی و اداره کل صنعت، معدن و تجارت و بانک‌های عامل موضوع تسهیلات سرمایه در گردش آنها را پیگیری کنیم.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه حمایت از بخش صنعت موجب افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی می‌شود، اگر این امر تحقق نیابد به مرور زمان باید شاهد رکود در تولید و مرگ تدریجی این واحدهای صنعتی باشیم.

 

خجسته پور با اشاره به اینکه برخی واحدهای صنعتی با نبود نقدینگی مواجه اند، افزود: تعدادی از واحدهای صنعتی فعال در مناطق اقتصادی شهرستان قادر به باز پس دادن تسهیلات خود به بانک‌های عامل نیستند و تلاش ما این است که بتوانیم توافقات لازم بین مسئولان ذی‌ربط را به منظور ادامه فعالیت تولیدی این واحدها به وجود آوریم.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات