رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بروجرد:

لرستان خبر: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: با راه‌اندازی پل پیامبر اعظم(ص) بروجرد، سبب کاهش بار ترافیکی و کاهش وقوع تصادفات می شود و ارتباط بین شهرک اندیشه و خیابان 45 متری بسیج برقرار می شود.

به گزارش لرستان خبر، موسی نیکوکار صبح امروز در جلسه هفتگی کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بروجرد اظهار کرد: وضعیت نامطلوب  آسفالت معابر و خیابان‌های شهر بروجرد سبب نارضایتی مردم شده و ضروری است پیش از فرا رسیدن فصل سرما، ترمیم و بازسازی شود.

 

وی ضمن اشاره به محول شدن امر لکه گیری و آسفالت به پیمانکاران، افزود: در این راستا به زودی مناقصه ای برای جذب پیمانکار انجام می شود تا رضایت نسبی شهروندان را تامین کند.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بروجرد عنوان کرد: از دیگر اقدامات این کمیسیون، توافق با مالکین محدوده پل پیامبر اعظم(ص) بوده که با راه‌اندازی این پل، بار ترافیکی در برخی خیابان‌ها کاهش می یابد و ارتباط شهرک اندیشه با مرکز شهر برقرار می شود.

 

وی با بیان اینکه افتتاح این پل، وقوع تصادفات را کاهش می دهد، تصریح کرد: با راه‌اندازی این محور ارتباط بین شهرک اندیشه و خیابان 45 متری بسیج برقرار شده و بسیاری از مشکلات ترافیکی از بین می‌روند.

 

نیکوکار اظهار کرد: بخش زیادی از جدول‌های قدیمی و فرسوده تعویض شده و جدول گذاری، معبرسازی و پیاده روسازی‌های خوبی در سطح شهر انجام شده است.

 

وی  با تأکید بر لزوم تقویت فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده از سرعت گیرها، افزود: با توجه به اینکه نصب سرعت گیر به نوبه خود مشکلاتی را به دنبال دارد، درصدد بهینه سازی سرعت گیرها و اصلاح پل‌های غیر استاندارد هستیم و به جای نصب سرعت گیرهای بیشتر، تقویت فرهنگ رانندگی در سطح شهر می‌تواند مشکل را حل کند.

 

نیکوکار به پروژه‌های عمرانی و زیباسازی در بروجرد اشاره و خاطرنشان کرد: پروژه محور کمربندی به طول 11 کیلومتر، نصب چند آبنمای ممتاز و زیبا در غرب کشور و خریداری املاک و زمین‌های قابل توجهی در کمیسیون که بنا به نیاز مورداستفاده قرار می گیرد، از جمله پروژه های در حال اجرا در این کمیسیون است.

 

وی با اشاره به اینکه در ماه‌های اخیر قریب به 8 تا 9 میلیارد تومان املاک خریداری شده است، افزود: قرار است در آینده یکی از زمین‌های تملک شهرداری در خیابان شهدا به پارکینگ طبقاتی و واحد تجاری تبدیل شود.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات