فرماندار خرم‌آباد:

لرستان خبر: فرماندار خرم‌آباد گفت: براساس قانون آموزش پرورش باید هرچه سریع‌تر مدارس مازاد زیادی در مناطق روستایی شهرستان را برای توسعه فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در روستاها در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهد.

به گزارش لرستان خبر، حبیبالله خجسته‌‏پور صبح امروز در جمع مدیران در خرم‌آباد اظهار کرد: سازمان جهاد کشاورزی خرم آباد باید با همکاری شرکت توزیع برق شهرستان، هر چه سریع‌تر جهت برق‌دار کردن 48 حلقه چاه اقدام نماید تا طبق قانون، اعتبار موردنیاز توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی استان تامین شود.

 

فرماندار خرم‌آباد با اشاره به اینکه براساس اطلاعات موجود، مدارس مازاد زیادی در مناطق روستایی شهرستان وجود دارد، گفت: براساس قانون آموزش پرورش باید هرچه سریع‌تر این فضاها را در جهت تحقق بند «ن» تبصره 3 قانون بودجه 93 و برای توسعه فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی در روستاها در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار دهد.

 

وی خواستار تشکیل کمیته‌ای  بریا رسیدگی به این قانون شد و تصریح کرد: باید مدیران آموزش و پرورش استان و نواحی یک و دو خرم‌آباد، بخشداران شهرستان و مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان با حضور در جلسات، خود را ملزم به اجرای قانون کنند.

 

خجسته پور افزود: با توجه به اینکه موارد مورد بررسی در این جلسات، مصوب مجلس هستند، مسئولان دستگاه‌های اجرایی در برابر اجرای این قوانین به جانبداری از منافع سازمانی خود نپردازند و شرایط را برای اجرای هر چه سریع‌تر این قوانین فراهم کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: کوتاهی نسبت به اجرای این بندها، اگر در بودجه سال 94 هم تکرار شود، سبب جمع شدن کارهایی می‌شود که آنها را به سرانجام نرسانده‌ایم.

 

فرماندار خرم‌‌آباد اظهار کرد: یکی از مطالبات مردم به سرانجام رسیدن طرح‌های نیمه تمام است و دولت مصوب کرده است که طرح‌های بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی را برای بهره‌برداری در سال 93 در اولویت قرار گیرد.

 

وی افزود:در این راستا، قانون بودجه 93 برای آن پروژه‌هایی که پیشرفت فیزیکی زیر 50 درصد داشته‌اند، تعیین تکلیف کرده و از دستگاه‌های اجرایی خواسته است، این پروژه‌ها را به صورت فروش یا اجاره 10 ساله به بخش خصوصی یا شرکت‌های تعاونی واگذار کنند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات