مدیر جهاد کشاورزی بروجرد:

لرستان خبر: مدیر جهاد کشاورزی بروجرد گفت: با توجه به افزایش آلاینده ها، انتقال مشاغل آلاینده به بیرون از شهرها ضروری است و این اقدام علاوه بر زیبایی بخشی به مناظر شهری، ظرفیت و تحمل توان اقشار مردم در فضاهای موجود شهری را افزایش افزایش می دهد.

به گزارش لرستان خبر، رضا امینی عصر امروز در جلسه بررسی راهکارهای احداث شهرک نمایشگاه‌های خودرو در بروجرد، اظهار کرد: به منظور احداث شهرک مشاغل مزاحم باید همه موارد قانونی رعایت شود چرا که حفظ کاربری اراضی از الزامات و خطوط قرمز کشور است و در تعیین زمین مورد نظر باید نداشتن کاربری زراعی و کشاورزی آن مدنظر قرار گیرد.

 

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد افزود: بر این اساس داشتن کاربری کشاورزی برخی زمین‌های معرفی شده از سوی سرمایه‌گذاران توسط جهاد کشاورزی و با استناد به مواد قانونی رد شده است.

 

وی با تأکید بر لزوم آگاهی از نوع کاربری زمین پیش از شروع ساخت و فعالیت، تصریح کرد: قبل از شروع ساخت این شهرک‌ها، آگاهی از نبود معارضاتی در این رابطه ضروری است چرا که در غیر این صورت قانون این اجازه را به سازندگان و صاحبان آنها نمی‌دهد.

 

وی افزود: با وجود اهتمام جهاد کشاورزی بر سرعت بخشیدن به روند ساخت و عملیاتی شدن این شهرک، اما این به معنای چشم پوشی از موارد قانونی و حرکت بر خلاف آنها نیست  و جهاد کشاورزی خود را ملزم به رعایت قوانین در حیطه وظایف خود می‌داند.

 

مدیر جهاد کشاورزی بروجرد ضمن اشاره به لزوم انتقال مشاغل آلاینده به بیرون از شهرها با توجه به افزایش آلاینده ها، افزود: این اقدام علاوه بر زیبایی بخشی به مناظر شهری، ظرفیت و تحمل توان اقشار مردم در فضاهای موجود شهری را افزایش افزایش می دهد.

 

وی به داشتن اطلاعات کافی و توجه همه جانبه به امور آینده و حال در انجام اینگونه امور تأکید و اظهار کرد: استفاده از نظرات کارشناسانه و فنی و همکاری مسئولان در این رابطه، خطاپذیری پروژه را کاهش داده و سلامت آن را تضمین می‌کند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات