مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) لرستان گفت : امسال تعداد یک هزار و 455 طرح اشتغال زایی با هزینه اجرایی برابر با مبلغ 126 میلیارد و 194 میلیون اجرا شده است.

به گزارش لرستان خبر، ولی اله منتظری  روز چهارشنبه درجمع خبرنگاران اظهار کرد: کمک به اشتغال و اقتصاد خانواده ها از مهم ترین اقدامات کمیته امداد در جهت خدمت به نیازمندان است.
 

وی افزود: امسال تعداد یک هزار و 455 طرح اشتغال زایی با هزینه اجرایی برابر با مبلغ 126 میلیارد و 194 میلیون اجرا شده است.
 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان عنوان کرد: توسعه فعالیتهای اقتصادی توسط  مددجویان و متقاضیان، بهترین روش برای مهار بیکاری استان است که در این راستا، کمیته امداد امام خمینی(ره) با رساندن مددجویان به مرز خودکفایی در این زمینه تلاش می کند.

 

وی با اشاره به طرح های خودکفایی کمیته امداد، افزود: این طرح ها شامل 734 طرح دامپروری، 666 طرح خدماتی، 29 طرح صنایع دستی، 26 طرح کشاورزی و باغداری بوده است.
 

منتظری اظهار کرد: پرداخت تسهیلات کارانگیزی، توان افزایی و خودکفایی از جمله تسهیلات اشتغال زایی کمیته امداد است که به صورت قرض الحسنه در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات