اواسط آذرماه /

لرستان خبر: رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی خرم آباد گفت: همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در لرستان، اواسط آذرماه در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

به گزارش لرستان خبر، حسین سلاح ورزی امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری با هدف معرفی ظرفیت ها و فرصت های سرمایه گذاری در لرستان، اواسط آذرماه در کشور امارات متحده عربی برگزار می شود.

 

وی افزود:این همایش در حوزه های صنعت و معدن، کشاورزی و گردشگری و همچنین محصولات صادراتی لرستان برگزار می شود.
 

رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی خرم آباد عنوان کرد: مکان برگزاری این همایش در شهر دوبی جهت حضور حضور لرستانی ها و ایرانی های مقیم دوبی و سایر شیخ نشین های امارات متحده عربی در نظر گرفته شده است.


وی با اشاره به هدف برگزاری این همایش، خاطر نشان کرد: این سفر با همکاری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد و همراهی لرستانی های مقیم امارات برنامه ریزی شده که با حضور استاندار لرستان و مدیران اجرایی مربوطه، در راستای معرفی شرایط مساعد و مناسب لرستان به ایرانی های خارج از کشور برگزار می شود.


سلاح ورزی ضمن تقدیر از استاندار لرستان نسبت به جذب سرمایه هموطنان خارج از کشور و افزایش تعاملات خارجی، تصریح کرد: نمونه محصولات و تولیدات لرستان در حاشیه ی این همایش در معرض نمایش قرار داده می شود.

 

وی به رایزنی تجاری صنعتگران لرستانی با تجار علاقمند در امارات اشاره و بیان کرد: در این سفر، صنعتگران و بازرگانان لرستانی که دارای محصولات و تولیدات با قابلیت صادراتی هستند، در جهت توسعه و افزایش صادرات غیر نفتی لرستان با هموطنان و تجار علاقمند مقیم کشور امارات مذاکره و رایزنی می کنند.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات