رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد:

لرستان خبر: رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: شهرداری بروجرد با مشکلات مالی فراوان رو به رو بوده به طوری که با توجه به گستردگی وظایف شهرداری، پرداخت حقوق معوقه کارکنان و ارائه خدمات را بسیار دشوار کرده است.

به گزارش لرستان خبر، محسن روح‌بخشان عصر امروز در صحن علنی شورای اسلامی شهر بروجرد اظهار داشت: شهرداری بروجرد با مشکلات مالی فراوان رو به رو بوده به طوری که با توجه به گستردگی وظایف شهرداری، پرداخت حقوق معوقه کارکنان و ارائه خدمات را بسیار دشوار کرده است.

 

وی افزود: سرعت بخشی به جذب سرمایه گذار جهت ایجاد درآمد پایدار برای شهرداری، در راستای رفع مشکل مالی این نهاد ضروری است.

 

رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد با اشاره به برخی معضلات موجود در شهر، عنوان کرد: افزایش ترافیک در هسته مرکزی شهر به خصوص در ساعات پایانی روز و مقوله سد معبر از چالش های پیش روی شهرستان هستند.

 

وی بیان کرد: استفاده از طرح های قابل اجرا و متناسب با شرایط هر خیابان و نیز استفاده از نظرات کارشناس ترافیک و شناسایی نقاط کور و پرترافیک می‌تواند در رفع این معضل کارگشا باشد.

 

روح‌بخشان با اشاره به معضل سد معبر، تصریح کرد: با همکاری تمامی ارگان های مسئول و اجرای اقداماتی پایدار و جدی با در نظر گرفتن شرایط ارتزاق دست فروشان، در راستای پاکسازی سد معبر تصمیماتی اتخاد شود.

 

موسی نیکوکار رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بروجرد در این جلسه اظهار داشت: نبود درآمد مالی پایدار، رکود ساخت و ساز ساختمانی با آغاز فصل سرد و با افزایش دریافت تعرفه های ساختمان سازی از سوی تأمین اجتماعی از جمله مواردی است که سبب شده شهرداری با چالش جدی مالی رو به رو شود.

 

وی به تملک 12 میلیارد تومانی زمین توسط شهرداری اشاره و خاطر نشان کرد: این امر در ماه‌های اخیر از نقاط قوت کاری شهرداری و شورای اسلامی شهر بروجرد به منظور ایجاد درآمد پایدار است.

 

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر بروجرد بیان کرد: تشکیل کارگروهی با محوریت فرمانداری برای جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز در محورهای گلدشت و جاده دانشگاه و رشد قارچ گونه ویلا در این مناطق ضروری است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات