رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد:

لرستان خبر: رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد گفت: با توجه به اینکه جبران کاستی های گذشته به سرعت ممکن نیست اما با استفاده از ظرفیت های موجود می توان در این راه تأثیرگذار بود.

به گزارش لرستان خبر، حسین سلاح‌ورزی صبح امروز در جمع خبرنگاران در خرم‌آباد اظهار داشت: با وجود اینکه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان پیش از این جدی گرفته نمی شد اما هم اکنون شاهد برگزاری جلسات این شورا به صورت نیم بند با تلاش اتاق بازرگانی خرم آباد هستیم.

 

وی با اشاره به جدیت شورا جهت حل مشکلات واحدهای تولیدی استان، افزود: استفاده از ظرفیت های این شورا و همچنین همکاری های کمیته حمایت قضایی از تولید و سرمایه گذاری می تواند در رفع موانع واحدهای تولیدی و در نهایت امر توسعه استان تأثیرگذار باشد.

 

رئیس اتاق بازرگانی خرم‌آباد عنوان کرد: با برگزاری این جلسات منظم توسط کمیته حمایت قضایی از تولید و سرمایه‌گذاری در لرستان با حضور رئیس‌ کل دادگستری لرستان و دادستان خرم‌آباد، مباحث قضایی مرتبط با تولید و سرمایه گذاری با جدیت پیگیری می شود.

 

وی با اشاره به دستاوردهای جلسات شورا در گذشته، خاطر نشان کرد: براساس دستاوردهای گذشته، جلسات این شورا در دوره جدید، بدون وقت کشی به بررسی مسائل مربوط به واحدهای تولیدی می پردازد که در این راستا موفق عمل کرده است.

 

سلاح‌ورزی به سهم عمده لرستان در ایجاد مشکلات اقتصادی در کشور تأکید و تصریح کرد: در گذشته اقتصاد کشور بر اثر عواملی هم چون سوء مدیریت، اتخاذ تصمیم های اشتباه و اجرای ناقص برخی قوانین دچار مشکل شد که لرستان با داشتن مشکل در صنعت و تولید، سهم بیشتری در این سوء اثر اقتصادی در کشور داشته است.

 

وی ضمن قدردانی از تلاش های استاندار لرستان، بیان کرد: با توجه به اینکه جبران کاستی های گذشته به سرعت ممکن نیست اما با استفاده از ظرفیت های موجود می توان در این راه تأثیرگذار بود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات