وزیر دفاع:

لرستان خبر: وزیر دفاع گفت: دولت در صدد است تا در سال 93 و 94 تمامی پروژه های وعده داده شده عملی شود و در این جهت تمام عزم خود را به کار گرفته است.

به گزارش لرستان خبر، سردار حسین دهقان پیش از ظهر امروز در شورای اداری لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: امروز باید همه مدیران مدیریت جهادی و فرهنگ بسیجی را سرلوحه کار خود قرار داده و خود را خادم ملت بدانند و با برنامه ریزی علمی و عزم ملی، بر عزت کشور بیافزایند.

 

وی ضمن تأکید بر تلاش مدیران برای توسعه همه جانبه کشور، افزود: با توجه به رویکرد دولت در دستیابی به جایگاه مطلوب کشور در جهان و همچنین با توجه به منابع محدود اما با ارزش که در اختیار مدیران قرار داده شده، مسئولان باید با استفاده حداکثری از این منابع، تمام تلاش خود را در جهت توسعه کشور به کار گیرند.

 

وزیر دفاع با اشاره به حیاتی بودن بحث هسته ای برای دولت،عنوان کرد: تاکنون دولت در بحث هسته ای، با رعایت خطوط قرمز نظام و در سایه عزت، در راستای اثبات حقانیت خود در سطح جهانی قدم برداشته است.

 

وی با اشاره به برنامه های دولت در اقتصاد، تصریح کرد: دولت در تلاش است تا با خارج شدن از رکود اقتصادی و پشت سر گذاشتن این وضعیت، کشور را به سمت رونق اقتصادی سوق دهد که در این راستا، جذب سرمایه گذار از جمله برنامه های در دست اجرای دولت است که همت مدیران استانی را می طلبد.

 

دهقان خاطر نشان کرد: دولت در صدد است تا در سال 93 و 94 تمامی پروژه های وعده داده شده عملی شود و در این جهت تمام عزم خود را به کار گرفته است.

 

وی با اشاره به عزم دولت برای داشتن جامعه ای با نشاط و پیشرفته، بیان کرد: برای احقاق این منظور دولت در سال آینده، اعتبارات عمرانی را در بالاترین سطح و با اولویت استان‌ها در نظر گرفته شده است.

 

وزیر دفاع افزود: با گذشت یک سال و نیم از عمر دولت  تدبیر و امید، ملت در قالب شعار تدبیر و امید قرار گرفته که این نشأات گرفته از اراده دولت است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • مسعود

    به نظرم باید می گفتی تا پایان 94 نه تا 94

نظرات