سرمایه گذار عربستانی:

لرستان خبر: عبدالله الحی سرمایه‌گذار مجتمع کشت و صنعت لرستان گفت: امکانات، تسهیلات، ظرفیت ها و فرصت هایی که در کشور ایران و به ویژه در استان لرستان موجود است، در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

به گزارش لرستان خبر، عبدالله الحی ظهر امروز در همایش وحدت اسلامی، تجارت و توسعه لرستان در خرم‌آباد اظهار داشت: باید ما مسلمانان با ادامه راه پیامبر رحمت (ص) و اجرای کردن دعوت ایشان، در راستای پیشرفت و سعادت و اعتلای رفاه تمامی بشریت و نه تنها مسلمانان تلاش کنیم.

 

وی افزود: ما باید با تلاش در جهت تأمین رفاه جوامع اسلامی، جلوه مسلمانان و پیروی آنها از دین و قرآن و پامبر رحمت (ص) به جهانیان نشان دهیم.

 

سرمایه گذار عرب زبان عنوان کرد: امکانات، تسهیلات، ظرفیت ها و فرصت هایی که در کشور ایران و به ویژه در استان لرستان موجود است، در هیچ جای دنیا وجود ندارد.

 

وی با ابراز شگفتی از همکاری دلسوزانه استاندار لرستان در راستای سرمایه گذاری در لرستان، بیان کرد: استان لرستان در تمامی زمینه ها به ویژه نیروی انسانی، زمان و اقتصاد یک استان باظرفیت است چرا که با آغاز هر پروژه در این استان، استاندار لرستان چنان تعاملی با سرمایه گذار برقرار می کند، گویی پروژه متعلق به خود استاندار است.

 

الحی تصریح کرد: استاندار لرستان در جهت اعتلای سطح رفاه مردم استان با جدیت تلاش می کند و همکاری و تعامل مسئولان، معاونان و نماینده ولی فقیه در لرستان به خوبی مشهود است و چنین ظرفیت هایی در هیچ جای دنیا وجود ندارد.  

 

وی خاطر نشان کرد: منابع طبیعی فراوان و هماهنگ با صنایع، نیروهای ارزان و متخصص، نزدیکی لرستان به بازهای بین المملی عربی، عراق و امارات یک ظرفیت بسیار باارزش برای سرمایه گذاری در لرستان است.

 

سرمایه گذار پروژه کشت و صنعت لرستان خطاب به سرمایه گذاران در همایش گفت: در آینده نزدیک سرمایه گذاران زیادی در لرستان سرمایه گذاری می کنند، سرمایه های وارد شده در لرستان محفوظ بوده و سود سرمایه گذاری 100 درصد می شود.

 

حجت‌الاسلام سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در لرستان در این همایش اظهار داشت: سرمایه گذاران باید ضمن استفاده دنیایی از نعمات خداوند، سهمی نیز از ن برای آخرت خود ذخیره کنند.

 

وی با اشاره به پیام این همایش، افزود: پیام این همایش این است که احسان کنید و سرمایه گذاری را از یاد نبرید، سرمایه گذاران مسلمان  در راستای رفاه مردم و گره گشایی از آنها سرمایه گذاری کنند و ثروت و سرمیه خود را در اختیار مردم قرار دهند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: آنچه در اسلام باارزش است سرمایه گذاری با انگیزه الهی است و انسان نعمتی را که خداوند به او داده در راستای تولید و اشتغال مردم به کار گیرد و خود نیز سود ببرد.

 

وی با اشاره به ظرفیت و فضای مناسب لرستان برای سرمایه گذاران، بیان کرد: فضای لرستان، انسجام، وحدت و یکپارچگی است و مردم لرستان با داشتن روحیه شرافت، ولایت و اصالت، در برابر احسانی که به انها می شود، احسان می کنند.

 

میرعمادی تصریح کرد: نیروی انسانی و متخصص، صنعت گردشگری، معادن سنگ از جمله ظرفیت های استان لرستان است که امیدواریم شاهد حضور پررنگ سرمایه گذاران این همایش در لرستان باشیم.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • بابک

    ای لرستان بی کس.......

    • عارف

      چه فایده وقتی فرصتهای شغلی برای بیکار ها یکسان نیست همه کارها بازم مثل همیشه واسه اونایه که پارتی دارن.........

  • ناشناس

    به امید آبادانی هر چه بیشتر لرستان عزیزم

نظرات