مدیر کل راه و شهرسازی لرستان:

لرستان خبر: مدیر کل راه و شهرسازی لرستان گفت: 224 کیلومتر چهار خطه در طول مدتی سه ساله و با حداکثر امکانات و توان در استان و با صرف اعتباری بیش از سه هزار میلیارد ریال احداث شد.

به گزارش لرستان خبر: شهرام ملکی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از مطالبات اصلی و مهم مردم و مسئولان استان، تعریض راه های اصلی استان است.

 

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تا سال 93، تنها 271 کیلومتر از راه های استان به صورت چهار خطه بود و با پیگیری ها و برنامه ریزی های انجام شده در سال 91، تلاش ها در جهت بهبود وضعیت راه های استان آغاز شد.

 

مدیر کل راه و شهرسازی لرستان عنوان کرد: با توجه به اینکه محورها و جاده های مواصلاتی منتهی به مرکز استان در اولویت تبدیل به چهار خطه قرار دارد، در راستای چهار خطه کردن محورهای مواصلاتی، 300 کیلومتر از جاده های نیازمند تعریض و بهبود وضعیت در دستور کار این اداره قرار گرفت.

 

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح، پروژه های اجرایی چهار خطه های خرم آباد – کوهدشت، چهار خطه خرم آبار – بروجرد، چهار خطه خرم آباد -  نورآباد و چهار خطه خرم آباد – کوهدشت در دستور کار اجرایی قرار گرفت.

 

ملکی خاطر نشان کرد: بر اساس پیگیری های انجام شده، 224 کیلومتر چهار خطه در طول مدتی سه ساله و با حداکثر امکانات و توان در استان احداث شد.

 

وی با اشاره به اعتبار 700 میلیارد ریالی اداره راه و شهرسازی، افزود: در سه سال اخیر حدود سه هزار میلیارد ریال برای پروژه های راه و شهرسازی استان اختصاص یافت در صورتی که اعتبار 700 میلیارد ریالی تنها 50 کیلومتر از این چهار خطه ها را احداث می کرد.

.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات