مدیر شرکت فرآورده های نفتی لرستان:

لرستان خبر: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لرستان گفت: طرح پایش 24 ساعته نفت گاز امروز در سطح جایگاه های عرضه سوخت در استان آغاز می شود.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ حیدریان ظهر امروز در جلسه با فرماندار دورود اظهار داشت: طرح پایش 24 ساعته نفت گاز امروز در سطح جایگاه های عرضه سوخت در استان آغاز می شود.

 

وی افزود: این طرح از ساعت 7 صبح امروز آغاز شده و تا 7 صبح فردا ادامه می یابد که در این طرح میزان فروش هر جایگاه تعیین می شود.

 

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی لرستان عنوان کرد: مسئولان جایگاه ها دخالتی در فروش نفت گاز نداشته و در صورت نیاز بر سهمیه جایگاه ها افزوده و یا از آن کاسته می شود.

 

وی بیان کرد: روزانه 10 هزار بنزین در استان لرستان توزیع می شود و در صورت اعلام نیاز و صلاحدید فرمانداری شهرستان دورود، نسبت به ایجاد جایگاه تک منظوره عرضه بنزین اقدام می شود.

 

نعمتی، فرماندار دورود در این جلسه اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان دورود و قرار گرفتن این شهرستان در مسیر تردد کشور، جایگاه های عرضه سوخت موجود در دورود جوابگوی این مقدار نیاز نیست.

 

وی ضمن تأکید بر افزایش سهمیه جایگاه های شهرستان افزود: برطرف کردن نیاز سوختی روستاییانی که در مجاورت جنگل ها قرار دارند، از آسیب وارده به جنگل ها در جهت تأمین سوخت جلوگیری می کند.

  

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات