مدیرعامل شرکت امور آب منطقه‌ای لرستان:

لرستان خبر: مدیرعامل شرکت امور آب منطقه‌ای لرستان گفت: با اجرا و به بهره برداری رسیدن این پروژه سه هزار و 500 هکتار از اراضی پایین دست سد مخزنی مروک از آب این سد بهره مند می شوند.

به گزارش لرستان خبر، امیدعلی سیفی عصر امروز در حاشیه دیدار از روند عملیات اجرایی سد مخزنی مروک دورود در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کار عملیاتی پروژه سد مخزنی مروک دورود به پایان رسیده و قابل بهره برداری است.

 

وی افزود: حجم دریاچه این سد مخرنی بیش از 100 میلیون متر مکعب است که تاکنون برای ساخت این پروژه 110 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

مدیرعامل شرکت امور آب منطقه‌ای لرستان عنوان کرد: پروژه آب رسانی در محدوده سه هزار هکتاری عملیاتی می شود و تاکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

 

وی بیان کرد: با اجرا و به بهره برداری رسیدن این پروژه سه هزار و 500 هکتار از اراضی پایین دست سد مخزنی مروک از آب این سد بهره مند می شوند.

 

سیفی تصریح کرد: با توجه به پیگیری و تلاش ها و حمایت های استاندار لرستان توانستیم این پروژه را به اتمام رسانده و با اجرای عملیات ان در سه شیفت کاری هم اکنون قابل بهره برداری است.

 

هوشنگ بازوند، استاندار لرستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تا کنون با وجود اجرایی شدن این پروژه از 11 سال پیش، در سفر ریاست جمهوری به لرستان مقرر شد سد مروک و ایوشان تا پایان سال تکمیل و به بهره برداری برسد.

 

وی افزود: با پیگیری های انجام شده در این راستا 20 میلیارد ریال در سال جاری و 30 میلیارد ریال برای سال 94 به تکمیل ساخت سد مخزنی مروک اختصاص یافت.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: تاکنون 40 درصد فاز یک و دو آب رسانی پایین دست سد مروک به پایان رسیده است و امیدواریم فاز سوم و چهارم ان در سال 94 به پایان برسد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات