رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه لرستان:

لرستان خبر: رئیس اداره رفاه خدمات دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: در نیم سال دوم تحصیلی به بیش از یک هزار و 700 دانشجوی دانشگاه لرستان تسهیلات ارائه می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمد رضوانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در نیمسال تحصیلی 93-94 اداره رفاه دانشجویی دانشگاه لرستان، تسهیلاتی را به دانشجویان این دانشگاه ارائه می‌دهد.

 

وی افزود: سه میلیون ریال وام شهریه، چهار میلیون و 250 هزار ریال وام تحصیلی، دو میلیون و 500 هزار تا سه میلیون ریال وام ضروری و 30 تا 40 میلیون ریال وام وریعه مسکن به هر یک از دانشجویان متقاضی وام و با هر مقطع تحصیلی پرداخت می‌شود.

 

رئیس اداره رفاه حدمات دانشجویی دانشگاه لرستان عنوان کرد: در مجموع هشت میلیارد و 460 میلیون ریال تسهیلات به دانشجویان متقاضی تسهیلات این دانشگاه پرداخت می‌شود.

 

وی بیان کرد: از این میزان اعتبار، 226 میلیون و 270 هزار ریال مربوط به وام شهریه، شش میلیارد و 100 میلیون ریال وام ضروری و یک میلیارد و 570 میلیون ریال وام ودیعه مسکن است.

 

رضوانی تصریح کرد: علاوه بر این 15 میلیون ریال اعتبار به وام ازدواج دانشجویی دانشجویان این دانشگاه اختصاص می‌یابد.

 

وی خاطر‌نشان کرد: دانشجویان متقاضی دریافت تسهیلات تا هشتم بهمن ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سایت این دانشگاه به آدرس LU.AC.IR نسبت به درخواست تسهیلات اقدام کنند.

 

رئیس اداره رفاه خدمات دانشجویی دانشگاه لرستان گفت: در مجموع به بیش از یک هزار و 700 دانشجوی دانشگاه لرستان تسهیلات ارائه می‌شود.

 

وی افزود: براساس میزان اعتبار اختصاص یافته 75 نفر از دانشجویان این دانشگاه از وام شهریه، یک هزار و 450 نفر از وام تحصیلی، 150 تا 170 نفر از وام ضروری و بین 40 تا 50 نفر از وام ودیعه مسکن بهرهمند می‌شوند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات