مدیر‌آب و فاضلاب روستایی سلسله:

لرستان خبر: مدیر‌ آب و فاضلاب روستایی شهرستان سلسله گفت: در سه ماهه پاییز شرکت آبفار لرستان چهار هزار و 485 متر شبکه آب‌رسانی را در شهرستان سلسله بازسازی و توسعه داده است.

به گزارش لرستان خبر، رحیم اسداللهی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وجود فصل سرما شکستگی‌های کنتور و لوله آب تحت پوشش اداره آبفار افزایش  یافته است.

 

وی افزود: در فصل پاییز نیز 298 نقطه شکستگی لوله در این شهرستان اتفاق افتاده که اقدامات لازم جهت رفع مشکل شکستگی اجام شده است.

 

مدیر آب و فاضلاب روستایی سلسله عنوان کرد: از این رو مشترکان روستایی با استفاده از پوشش مناسب لوله و کنتور اب از بروز این حوادث و شکستگی‌ها جلوگیری به عمل آورند.

 

وی بیان کرد: در سه ماهه پاییز شرکت آبفار لرستان چهار هزار و 485 متر شبکه آب‌رسانی را در شهرستان سلسله بازسازی و توسعه داده است.

 

اسدللهی تصریح کرد: در این مدت 180 کنتور آب نصب و 55 کنتور تعویض شده است و تعداد مخازنی که شست‌و‌شو داده شده‌اند، 72 مورد هستند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: در همین مدت زمان، 200 مشترک جدید از آب آشامیدنی روستایی برخوردار و به شبکه آب‌رسانی روستایی این شهرستان اضافه شدند.

 

مدیر آب و فاضلاب روستایی سلسله گفت: بر اساس این آمار، تعداد مشترکین شرکت آبفار سلسله به هشت هزار و 100 مشترک افزایش یافت.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات