استاندار لرستان:

لرستان خبر: استاندار لرستان گفت: با توجه به اینکه تفکر مخالف بخش خصوصی در واقع مقاومت در مقابل افراد کارآفرین است و این امر قابل قبول نیست، از این رو مدیرانی که در مقابل بخش خصوصی بایستند، در تیم مدیریتی استان جایگاهی ندارند.

به گزارش لرستان خبر، هوشنگ بازوند روز یکشنبه در جلسه شورای گفت‌و‌گوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: با توجه به کاهش قیمت نفت، اجرای طرح‌هایی در راستای توسعه استان و با همکاری بخش خصوصی امری ضروری و مورد تأکید است.

 

وی افزود: سالانه چهار هزار میلیارد تومان برای کاهش نرخ بیکاری در لرستان نیاز است و حتی اگر دولت بتواند اعتباری کمتر از یک هزار میلیارد تومان را تأمین کند، باز هم برای تأمین مابقی اعتبار مورد نیاز از بخش خصوصی کمک گرفت.

 

استاندار لرستان عنوان کرد: از این رو مسئولان و مدیران استانی باید تمام تلاش خود را به کار گیرند تا با جذب بخش خصوصی در راستای تأمین اعتبار اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه تفکر مخالف بخش خصوصی در واقع مقاومت در مقابل افراد کارآفرین است و این امر قابل قبول نیست، از این رو مدیرانی که در مقابل بخش خصوصی بایستند، در تیم مدیریتی استان جایگاهی ندارند.

 

بازوند بیان کرد: برخی برنامه‌های صدا وسیمای مرکز استان سبب ایجاد اختلاف بین دستگاه ها و بی‌اعتمادی مردم می شوند و باید از چنین برنامه‌هایی جلوگیری شود.

 

وی با اشاره به خدمات قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص) خاطر‌نشان کرد: این قرارگاه با صرف هزینه‌هایی در صدد شناسایی ظرفیت‌های معدنی استان است که باید همه و برنامه‌های صدا و سیما در این جهت همکاری کنند.

 

استاندار لرستان با ظرفیت کارخانه پگاه لرستان اشاره کرد و گفت: این کارخانه می‌تواند تمامی نیازهای شیر استان و مدارس استان را تأمین کند که در این جهت نیازمند تجهیزات و به‌روز‌رسانی سیستم هاست.

 

وی افزود: این کارخانه در جهت تأمین تسهیلات برای تأمین تجهیزات و امکانات می‌تواند از صندوق توسعه ملی تسهیلات مورد نیاز خود را دریافت کند.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات