سرپرست شهرداری الیگودرز:

سرپرست شهرداری الیگودرز گفت: شهرداری الیگودرز با وجود داشتن طلب بیش از 12 میلیارد تومانی از ادارات، مبلغ میلیاردی بدهکار است که وصول این مبلغ می تواند با رفع مشکلات شهرداری، خدمت‌رسانی به شهروندان را شتاب دهد.

به گزارش لرستان خبر، محمدحسن محرابی عصر امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: شهرداری الیگودرز از دستگاه‌های اجرایی طلبکار است که در صورت وصول این طلب بسیاری از مشکلات شهرداری برطرف می‌شود.

 

وی افزود: شهرداری الیگودرز با وجود داشتن طلب بیش از 12 میلیارد تومانی از ادارات، مبلغ میلیاردی بدهکار است که وصول این مبلغ می تواند با رفع مشکلات شهرداری، خدمت‌رسانی به شهروندان را شتاب دهد.

 

سرپرست شهرداری الیگودرز عنوان کرد: با همکاری فرماندار الیگودرز و با وجود پیگیری‌های به عمل آمده اما متأسفانه مسئولان امر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام جدی انجام نداده‌اند.

 

وی با اشاره به طرح‌های شورای شهر الیگودرز، بیان کرد: شورای شهر الیگودرز طرح‌های مفید و خوبی را در راستای پیشرفت و توسعه شهر در نظر دارند که در صورت اجرایی شدن، پیشرفت‌های چشمگیری در شهر اتفاق می‌افتد.

 

محرابی تصریح کرد: اگر مسئولان مربوطه نسبت به همکاری لازم با شهرداری در ارائه خدمات کوتاهی کنند، شهرداری در ارائه خدمات به شهروندان دچار مشکل می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: شروع عملیات اتصال خیابان ولی‌عصر شمالی به میدان جدیدالاحداث شمال شهر به طرف میدان رهبری، شروع عملیات احداث خیابان 24 متری زیر یال، احداث چندین سرعت‌گاه استاندارد در نقاط حادثه‌خیز کمربندی با نظر شورای ترافیک از جمله خدمات انجام شده با حمایت شورای شهر است.

 

سرپرست شهرداری الیگودرز گفت: همکاری مدیرعامل سازمان حمل و نقل جهت کاهش تصادفات مرگ‌بار و امنیت اهالی و دانش‌آموزان ساکن شمال شهر، آماده کردن طرح اتصال میدان رهبری به میدان شهید فهمیده و دریافت موافقت مدیرکل راه و شهرسازی استان و پرداخت بیش از 3 میلیارد ریال از طلب پیمانکاران جدول و آسفالت از دیگر خدمات شهرداری است.

 

وی افزود: شهرداری خدماتی نظیر آماده نمودن احداث خیابان 36 متری از مقابل دبیرستان شهید زارع تا بیمارستان جدید جاده روستای سنج، آسفالت ده‌ها کوچه در خیابان ایران‌زمین به مساحت بیش از 10 هزار مترمربع، انعقاد قرارداد آسفالت و جدول بالغ بر 30 میلیارد ریال و آماده‌سازی برای شروع فعالیت در فضای جوی مناسب را انجام داده است.

 

محرابی بیان کرد: فراهم کردن توافق‌نامه جهت رفع نقاط حادثه‌خیز و بهسازی معابر شهری به مبلغ بیش از 40 میلیارد ریال که این اقدامات مسیر اولیه را برای آغاز فعالیت شهردار جدید هموار کرده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات