معاون فرماندار دورود:

لرستان خبر: معاون فرماندار دورود گفت: 30 طرح عمرانی در دهه فجر در شهرستان دورود افتتاح می شود که می تواند 150 نفر را به طور مستقیم صاحب شغل کند.

به گزارش لرستان خبر، یعقوب بختیاری عصر امروز در شورای اداری شهرستان دورود اظهار داشت: 30 طرح عمرانی در دهه فجر در شهرستان دورود افتتاح می شود که می تواند 150 نفر را به طور مستقیم صاحب شغل کند.

 

وی افزود: 142 میلیارد و 962 میلیون تومان برای این طرح‌ها هزینه شده است که دو میلیارد و 597 میلیون تومان آن مربوط به تسهیلات بانکی است.

 

معاون فرماندار دورود عنوان کرد: پروژه‌های عمرانی، کشاورزی، دامپروری، بهداشتی، درمانی، خوداشتغالی، خودکفایی، آب‌رسانی و گازرسانی و خدمات شهری و بهسازی خطوط ریلی راه‌آهن از جمله طرح‌های دهه فجر هستند.

 

وی بیان کرد: 16 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار جهت بازسازی خطوط ریلی لرستان و 250 میلیون تومان به پنج پروژه روستایی گازرسانی در بخش سیلاخور اختصاص یافته است.

 

بختیاری خاطر‌نشان کرد: یک میلیارد و 245 میلیون تومان تسهیلات بانکی به 130 طرح خودکفایی کمیته امداد امام (ره) پرداخت شده است.

 

وی به افتتاح سد مروک در دهه فجر اشاره و تصریح کرد: این پروژه به عنوان بزرگترین پروژه عمرانی در دهه فجر در دورود افتتاح می شود.

 

معاون فرماندار دورود گفت: این طرح روز 13 بهمن با حضور معاون رئیس جمهور افتتاح می شود که برای این طرح 120 میلیارد تومان هزینه شده است..

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات