ظهر امروز/

لرستان خبر: ظهر امروز در اولین روز از دهه مبارک فجر 130 طرح خودکفایی و اشتغالزایی کمیته امداد دورود با حضور جمعی از مسئولان این شهرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش لرستان خبر، اسدالله اسدی ظهر امروز در مراسم افتتاح 130طرح خودکفایی و اشتغالزایی کمیته امداد دورود اظهار داشت: یک میلیارد و 240 میلیون تومان به 130 طرح خودکفایی و اشتغالزایی مددجویان کمیته امداد اختصاص یافته است.

 

وی افزود: این میزان اعتبار در تعامل بانک‌ها و کمیته اشتغال و سرمایه‌گذاری دورود با کمیته امداد به مددجویان تحت پوشش این نهاد واگذار شده است.

 

رئیس کمیته امداد دورود عنوان کرد: در افتتاح وبهره‌برداری از این طرح‌ها علاوه بر اشتغال خود مددجویان، تعدادی فرصت شغلی نیز ایجاد شده است.

 

وی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مهم کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت است که در این راستا طرح‌های خودکفایی و توانمندسازی خانواده مددجویان در حال انجام است.

 

اسدی خاطر نشان کرد: اعتبارات هزینه شده در این طرح‌ها به صورت تسهیلات قرض‌الحسنه و با نرخ سود چهار درصد در اختیار مددجویان قرار گرفته است.

 

رئیس کمیته امداد دورود گفت: کشاورزی، دامپروری، صنایع دستی و خدماتی از جمله بخش‌های مختلف این طرح‌هاست که بخش تولیدی بخش اعظمی از این طرح‌ها را به خود اختصاص داده است.

 

وی افزود: امسال بیش از 64 میلیون تومان برای آموزش هزینه شده است که در این راستا 580 مددجو از آموزش‌های مهارتی بهره‌مند شده‌اند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات