رئیس آب و فاضلاب روستایی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: 4 پروژه آب‌رسانی در روستاهای بروجرد به بهره‌برداری رسید که 868 میلیون تومان برای این پروژه‌ها هزینه شده است.

به گزارش لرستان خبر، عبدالرضاعبدی ظهر امروز در آیین بهره برداری از طرح‌ها آب‌رسانی در بروجرد اظهار داشت: چهار پروژه آب‌رسانی در روستاهای گوشه محسن‌بن‌علی، وزیر‌آباد، مگسان و چگنی‌کش به بهره‌برداری رسید.

 

وی با اشاره به اینکه این روستا‌ها از جمله روستاهای کم‌آب بروجرد هستند، افزود: بر اساس پیگیری‌های استاندار لرستان و شرکت آب و فضلاب روستایی، این روستاها از نعمت آب آشامیدنی برخوردار شدند.

 

رئیس آب و فاضلاب روستایی بروجرد عنوان کرد: اعتبار مورد نیاز برای تجهیز این روستاها به روش‌های نوین آب‌رسانی 868 میلیون تومان بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه 1587 خانوار روستایی از آب آشامیدنی بهره‌مند شدند، بیان کرد: اعتبار اختصاص یافته به این طرح‌ها از محل اعتبارات خشکسالی و ماده 180 تأمین شده است.

 

عبدی تصریح کرد: برای آب‌رسانی به روستای مگسان 150 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات تخصیص یافته برای خشکسالی هزینه شده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: برای این روستا 200 میلیون تومان از محل اعتبارات خشکسالی و ماده 180 و نیز برای تجهیز روستای گوشه محسن‌بن‌علی از محل اعتبارات ماده 180، اعتباری معادل 300 میلیون تومان هزینه شده است.

 

رئیس آب و فاضلاب روستایی بروجرد گفت: در این راستا 218 میلیون تومان اعتبار از محل اعتبارات ماده 180 برای آب‌‌رسانی برای روستای وزیر‌آباد اختصاص یافته است.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات