عصر امروز/

لرستان خبر: عصر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر 5 طرح عمرانی و خدماتی با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در الیگودرز به بهره‌برداری رسید.

به گزارش لرستان خبر، عصر امروز به مناسبت دهه مبارک فجر پنج طرح عمرانی و خدماتی با حضور استاندار لرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در الیگودرز به بهره‌برداری رسید.

 

ولی‌الله میرزایی، فرماندار الیگودرز در حاشیه مراسم افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: به مناسبت دهه فجر امشال با صرف اعتباری بیش از 28 میلیارد تومان، 82 طرح خدماتی و عمرانی در الیگودرز افتتاح و راه‌اندازی شد.

 

وی افزود: افتتاح پاک علم و فناوری الیگودرز یکی از این طرح‌هاست که امروز با حضور استاندار لرستان در یکی از ساختمان‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد الیگودرز به بهره‌برداری رسید.

 

فرماندار الیگودرز تصریح کرد: اعتباری معادل 4 میلیارد تومان در راستای اجرا و افتتاح پروژه‌های گازرسانی به 12 روستا، اردوگاه سپاه، بیمارستان، شهرک سنگ و ایستگاه تقلیل فشار روستای داریچه هزینه شده است، که همراه با دیگر طرح‌ها افتتاح شد.

 

وی به پروژه آب‌رسانی به روستاهای الگودرز اشاره و عنوان کرد: افتتاح پروژه‌های آب‌رسانی به 11 روستای بخش بربرود شرقی و غربی با اعتباری معادل 700 میلیون تومان از دیگر طرح‌های افتتاحی امروز بود.

 

میرزایی با اشاره به واحد مرغداری، خاطر‌نشان کرد: یک واحد مرغداری 50 هزار قطعه‌ای در روستای شهریار به بهره‌برداری رسید که برای اجرای آن یک میلیارد و 200 میلیون تومان هزینه شده است.

 

وی افزود: ظرفیت تولید سالانه این مرغداری 360 تن گوشت سفید است که با راه‌اندازی این واحد 20 نفر به صورت مستقیم و غیرمستقیم صاحب شغل شدند.

 

فرماندار الیگودرز گفت: آبیاری تحت فشار روستای شهریار نیز با اعتبار 120 میلیون تومان و با هدف آبیاری 30 هکتار از اراضی منطقه به بهره‌برداری رسید.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات