رئیس اداره کار بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: امسال 10 تعاونی کشاورزی و 107 فرصت شغلی در تعاونی های تولیدی در بروجرد ایجاد شده است.

به گزارش لرستان خبر، کامران فرشید عصر امروز در جمع خبرنگاران در بروجرد، اظهار داشت: امسال 10 تعاونی کشاورزی و 107 فرصت شغلی در تعاونی های تولیدی در بروجرد ایجاد شده است.

 

وی با اشاره به اینکه 415 نفر مقرری‌بگیر در بروجرد وجود دارد، افزود: در راستای اشتغالزایی برای 904 نفر از طریق مراکز کاریابی بروجرد فرصت شغلی ایجاد شده است.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد عنوان کرد: در ماهه امسال مقرری 317 نفر برقرار شده و مقرری417 نفر قطع شده و 73 مورد اشتغالزایی برای این افراد ایجاد شده است.

 

وی تصریح کرد: 247 نفر به سازمان تأمین اجتماعی و6  مقرری‌بگیر بیمه بیکاری به سازمان نهضت سوادآموزی و 68 نفر از مقرری‌بگیران برای مهارت‌آموزی به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی شده‌اند.
 

 

فرشید بیان کرد: یک هزار و 328 مورد مشاورد در راستای حل اختلاف میان کارگران و کارفرمایان انجام شده که این امر سبب کاهش ارجاع پرونده‌ها به هیئتهای تشخیص و حل اختلاف شده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: در ایت راستا در هیئتهای تشخیص و حل اختلاف یک هزار و 108 پرونده صدور رأی داشته و به ترتیب 57 و 28 درصد سازش بین کارگران و کارفرما در هیئتهای تشخیص و حل اختلاف بوده است.

 

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی بروجرد گفت: در 10 ماهه امسال یک‌هزار و 98 مورد بازرسی ادواری و 260 مورد بازرسی موردی انجام شده است.

 

وی افزود: دو تعاونی فرش دستباف، یک تعاونی صنایع دستی، دو تعاونی صنعتی و معدنی، و یک تعاونی تولیدی روستایی در بروجرد تشکیل شده است.

 

فرشید با اشاره به بحث ورزشی کارگران، عنوان کرد: سالن فوتسال، سالن بدنسازی برای استفاده تیمهای بانوان و آقایان در جهت ترویج ورزش و فعالیت ورزشی در بین قشر کارگری افتتاح شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: عملیات ساخت استخر شنا در مجموعه ورزشی کارگران 85 تا 90 درصد پیشرفت داشته است که اوایل سال آینه راه اندازی می شود.

 


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات