رئیس کمیسیون امنیت ملی:

لرستان خبر: رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: سازمان‌های نظارتی باید با انجام اقدامات پیشگیرانه از تکرار فسادهای اقتصادی در کشور جلوگیری کنند، چراکه این‌گونه مفاسد اعتماد مردم را کاهش می‌دهد.

به گزارش لرستان خبر، علاءالدین بروجردی صبح امروز در نشست شورای اداری شهرستان بروجرد اظهار داشت: باوجود چالش‌های امنیتی در کشورهای اسلامی، ایران از امنیتی پایدار برخوردار است.

 

وی با اشاره به نقش ولایت‌فقیه، افزود: این امنیت بالا و پایدار جمهوری اسلامی ایران مرهون رهبری و درایت مقام معظم رهبری است و هر چه به دست آورده‌ایم از ولایت است.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس عنوان کرد: ما باید برای مقابله با دشمن در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی آماده‌باشیم، چراکه نباید حتی یک ناامنی در کشور وجود داشته باشد.

 

وی بر لزوم برخورد با مفسدان اقتصادی تأکید و تصریح کرد: سازمان‌های نظارتی باید با انجام اقدامات پیشگیرانه از تکرار فسادهای اقتصادی در کشور جلوگیری کنند، چراکه این‌گونه مفاسد اعتماد مردم را کاهش می‌دهد.

 

بروجردی با اشاره به کشف انبار مهمات از تروریست‌ها در شرق کشور، بیان کرد: سازمان‌های اطلاعاتی دشمن تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته‌اند که در این راستا کشف یک انبار مهمات و مواد منفجره متعلق به تروریست‌ها در سیستان و بلوچستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) گواه بر این ادعاست.

 

وی خاطرنشان کرد: کشور بحرین سرمایه‌گذار تأمین این سلاح‌ها برای تروریست‌ها است و این نشان از حمایت کشورهای منطقه علاوه بر غرب از تروریست‌هاست که در پی ضربه به ایران تلاش می‌کنند.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: از رئیس سازمان زندان‌های کشور می‌خواهیم نسبت به انتقال زندان بروجرد از داخل شهر به خارج شهر موافقت خود را اعلام کنند.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات