رئیس سازمان زندان‌های کشور:

لرستان خبر: رئیس سازمان زندان‎ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور گفت: باید در راستای توسعه کشور در زمینه‌های مختلف بر مبنای دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به مشکلات درونی و بیرونی توجه کرد و داشتن نگاه سطحی گرایانه به مشکلات خودداری کرد.

به گزارش لرستان خبر، علی‌اصغر جهانگیر صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان بروجرد اظهار داشت: دستگاه قضا در راستای ایجاد ضمانت اجرا در حوزه امنیت پایدار تلاش می‌کند.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت کشور دستاورد نثار خون شهداست، افزود: فعالیت دستگاههای امنیتی، انتظامی و نظامی و دستگاه قضا باوجود تلاش دیگر بخش‌ها در راستای برقراری امنیت پایدار، پررنگ‌تر است.

 

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور عنوان کرد: امنیت پایدار به‌راحتی به دست نمی‌آید و باوجود تمام تلاش‌هایی که استکبار برای ضربه به ایران و ممانعت از الگو شدن ایران اسلامی در جهان به کار گرفته است، بی‌نتیجه ماندن توطئه‌ها این امر را اثبات می‌کند.

 

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امنیت امروز به برکت خون شهدا ایجادشده، باید به مشکلات و عوامل تضمین‌کننده و ادامه‌دهنده امنیت پایدار توجه کرد.

 

جهانگیر بیان کرد: باید در راستای توسعه کشور در زمینه‌های مختلف بر مبنای دیدگاه امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری به مشکلات درونی و بیرونی توجه کرد و داشتن نگاه سطحی گرایانه به مشکلات خودداری کرد.

 

وی خاطرنشان کرد: مسئولان به‌صورت یک‌جانبه به مشکلات نگاه نکنند و نگاه خود را به جامعه ارتقا دهند.

 

رئیس سازمان زندانها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور ضمن تأکید بر اینکه کسب رتبه اول در منطقه را منوط به توسعه‌یافتگی در ابعاد مختلف است، گفت: پس از قانون اساسی یکی از مهم‌ترین اسنادی که در کشور به تصویب مقام معظم رهبری رسیده است، سند چشم‌انداز است که در این سند پیش‌بینی‌شده است در افق 1404 ایران اسلامی کشور اول منطقه باشد.

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات