معاون قوه قضائیه:

لرستان خبر: معاون قوه قضائیه گفت: باوجود ظرفیت‌های طبیعی و منابع انسانی کارآمد در لرستان، باید مسئولان با همکاری و همفکری هم مشکلات را برطرف کنند.

به گزارش لرستان خبر، احمد تویسرکانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان دورود اظهار داشت: مردم وظایف خود را به شایستگی انجام داده‌اند، ازاین‌رو وظایف مسئولان نسبت به گذشته سنگین‌تر است.

 

وی با اشاره به اینکه امسال خدمات الکترونیکی گسترده‌تر می‌شود، افزود: مسئولان باید با شناخت وظایف خود، پیشرفته‌ترین امکانات را در راستای ارائه خدمات به مردم به‌کارگیرند.

 

معاون قوه قضائیه با تأکید بر توجه ویژه به نقشه راه، عنوان کرد: اگر بخواهیم با مدیریت صحیح هم کارکنیم و هم خوب عمل کنیم، باید نقشه راه را پیش روی خود قرار دهیم.

 

وی بیان کرد: در راستای سلامت اداری باید دستگاه‌های ذی‌ربط نظارت کافی را داشته باشند، چراکه تهدید سلامت اداری یکی از آسیب‌های ناشی از ازدیاد مراجعات مردم به دستگاه‌های اداری است.

 

تویسرکانی تصریح کرد: ثبت‌اسناد کشور برای کاهش مراجعات حضوری از طریق توسعه خدمات الکترونیک و مبارزه با جرائمی که در حوزه املاک و اسناد اتفاق می‌افتد و در درجه اول شفاف‌سازی و ساماندهی بانک‌های اطلاعاتی و ارائه خدمات الکترونیکی ازجمله اقدامات لازم برای ارتقاء سلامت اداری است.

 

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری به مباحثی نظیر استفاده از تجارب، تعامل و همکاری قوا، بهره‌مندی از زیرساخت‌ها، اهتمام به تحقق سیاست‌های کلی نظام برای دستیابی به عدالت، کوتاه کردن مسیر دادرسی، اصلاح قوانین و مبارزه اساسی با فساد و ایجاد امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم توجه ویژه دارند.

 

رئیس ثبت‌اسناد و املاک کشور با اشاره به اینکه مسئولیت مدیران دستگاه‌ها سنگین‌تر است، گفت: باوجود ظرفیت‌های طبیعی و منابع انسانی کارآمد در لرستان، باید مسئولان با همکاری و همفکری هم مشکلات را برطرف کنند.
 

ماشاالله نعمتی، فرماندار دورود در این نشست اظهار داشت: آزادسازی صنایع غذایی گهر و راه‌اندازی شرکت بهراد ازجمله تقاضاهای مردم دورود از دستگاه قضایی است.

 

وی افزود: با آزادسازی صنایع غذایی گهر بیش از یک هزار نفر و با راه‌اندازی شرکت بهراد 400 نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

 

فرماندار دورود عنوان کرد: ایجاد یک شعبه دادگستری و ایجاد یک واحد اداری ثبت‌اسناد و املاک کشور در بخش سیلاخور دورود از دیگر مطالبات مردم است.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات