رئیس کمیته امداد بروجرد:

لرستان خبر: رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: امسال بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان زکات توسط کمیته امداد امام خمینی بروجرد جمعآوری شده است.

به گزارش لرستان خبر، علی معظمی گودرزی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان زکات توسط کمیته امداد امام خمینی بروجرد جمعآوری شده است.

 

وی افزود: کمیته امداد در حین فصل زکات اقدام به جمع اوری زکات می کند و پس از آن در موارد مورد نیاز نظیر ساخت حسینیه، پل، خانه عالم، مساجد، معابر، عمران و آبادی، کمک به نیازمندان و خرید جهیزیه هزینه می شود.

 

رئیس کمیته امداد بروجرد عنوان کرد: کمیته امداد در راستای بحث زکات در سه مرحله قبل، حین و بعد از فصل زکات به فعالیت میپردازد.

 

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی، دیوار نویسی، تبلیغات و سخنرانی از جمله اقدامات کمیته امداد بروجرد در زمینه جمع آوری زکات است.

 

معظمی بیان کرد: زکات جمع شده از روستاهایی که موارد خاص برای هزینه زکات ندارند، در حساب کمیته امداد میماند تا در موارد مورد نیاز در اختیار نیازمندان قرار بگیرد.

 

وی به اشتغال مددجویان کمیته امداد اشاره و خاطرنشان کرد: کارانگیزی نخستین اقدام کمیته امداد برای اشتغالزایی مددجویان ایت که در این راستا با پرداخت تسهیلاتی انگیزه اشتغال را در مددجویان فعال میکند.

 

رئیس کمیته امداد بروجرد گفت: در راستای تحقق این امر پنج تا 25 میلیون تومان برای خودکفایی و اشتغال مددجویان در اختیار آنها قرار میگیرد که حداقل کارمزد را برای متقاضیان دارد.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات