مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بیش از 90 درصد کسانی که پرونده شکایت آنها به این سازمان ارجاع داده شده است، از روند رسیدگی این سازمان به پرونده‌ها ابراز رضایت کرده‌اند.

به گزارش لرستان خبر، بهرام براری عصر امروز در جلسه ستاد خدمات سفر شهرستان بروجرد اظهار داشت: تعزیرات حکومتی بازوی خدمت‌گذار مردم در جامعه است.

 

وی افزود: سازمان تعزیرات حکومتی با داشتن نیروهای خدمت‌گذار و بر اساس ضوابط قانونی، آمادگی دارد تا خاستگاه حاکمیتی دولت در زمینه نظارت‌های اقتصادی قرار گیرد.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: اقدامات سازمان یافته و عملیاتی سازمان تعزیرات حکومتی در مقاطع مختلف، رضایت‌مندی مردم را به همراه داشته است.

 

وی بیان کرد: بیش از 90 درصد کسانی که پرونده شکایت آنها به این سازمان ارجاع داده شده است، از روند رسیدگی این سازمان به پرونده‌ها ابراز رضایت کرده‌اند.

 

براری تصریح کرد: اقدامات انجام شده در این سازمان در صورتی که رضایت مردم را به همراه نداشته باشد، محکوم به شکست است چرا‌که معیار سنجش عملکردی تعزیرات حکومتی بر مبنای رضایت مردم است.

 

وی ضمن تأکید بر لزوم فعالیت این سازمان بر مبنای ضوابط قانونی، خاطر‌نشان کرد: رسیدگی به تخلفات در حوزه اقتصادی کالا و خدمات کشور، نخستین و مهمترین وظیفه سازمان تعزیرات حکومتی است.

 

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: در راستای تأمین حقوق مصرف‌کنندگان طرح نظارت شب عید از 16 اسفندماه آغاز شده و ادامه دارد.

 

وی افزود: در راستای جلوگیری از استفاده سودجویان و در مواقعی از سال که استقبال مردم از کالاهای مختلف زیاد است، ضرورت نظارت مستمر بر بازار از اهمیت بیشتری برخوردار است.

 

براری بیان کرد: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان بروجرد در بین شهرهای استان لرستان توانسته است، رضایت مردم را در ارائه خدمات جلب کند.

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات