رئیس صنعت معدن و تجارت پلدختر:

لرستان خبر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدختر گفت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در 60 غرفه در پلدختر دایر شد.

به گزارش لرستان خبر، نجم‌الدین هدایتی ظهر امروز در جلسه خدمات سفر پلدختر اظهار داشت: نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در پلدختر دایر شد.

 

وی افزود: این نمایشگاه که در 60 غرفه به مردم خدمات ارائه می‌دهد، با استقبال مردم رو به رو شده است.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت پلدختر عنوان کرد: طرح نظارتی نوروز در پلدختر آغاز شده و تا 15 فروردین ادامه دارد که در این راستا تا‌کنون یک هزار و 445 بازرسی از واحدهای صنفی پلدختر انجام شده است.

 

وی با بیان این که این نظارت‌ها از مراکز عرضه مواد غذایی، پوشاک و فروشگاه‌ها انجام شده است، تصریح کرد: در این راستا 166 واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی و به بیش از 59 میلیون تومان جریمه شدند.

 

احمد کرموند، رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر در این نشست اظهار داشت: برخی اقلام خوراکی نظیر آجیل و شیرینی در پلدختر از لحاظ  توزیع، شرایط نگهداری، کیفیت اقلام و اماکن توزیع در شرایط نامطلوبی قرار دارد.

 

وی افزود: سه پزشک متخصص با همکاری معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان در بیمارستان امام خمینی (ره) پلدختر مستقر می شوند.

 

رئیس شبکه بهداشت و درمان پلدختر عنوان کرد: سه مرکز دیگر شامل چمشک به عنوان بیتوته، مرکز بهداشتی درمانی معمولان به طور شبانه‌روزی و اورژانس افرینه آماده خدمات‌دهی به مسافران نوروزی هستند.

 

وی تصریح کرد: در راستای حفظ سلامت شهروندان تا‌کنون 700 مرود بازدید و بازرسی از مراکز عرضه مواد غذایی و خوراکی، اماکن عمومی، پارک‌ها و فضاهای سبز پلدختر انجام شده است.
 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات