مدیر کمیته امداد دورود:

لرستان خبر: مدیر کمیته امداد شهرستان دورود گفت: با تخصیص دو میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار230 خانواده تحت پوشش این نهاد به خودکفایی رسیدند.

به گزارش لرستان خبر، اسدالله اسدی عصر امروز در جمع مددجویان کمیته امداد دورود اظهار داشت: تمامی فعالیت‌های کمیته امداد با هدف توانمندسازی خانواده‌ها انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به این‌که خدمت به محرومان فلسفه ایجاد این نهاد است، افزود: امسال که به نام دولت و ملت، همدلی و هم‌زبانی نام گذاری شده است امیدواریم در راستای توانمندشدن و رونق اقتصادی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد همه تلاش کنند.

 

مدیر کمیته امداد دورود بیان کرد: با تخصیص دو میلیارد و 300 میلیون تومان اعتبار از طریق بانک‌های عامل و اعتبارات تخصیصی کمیته امداد 230 فرصت شغلی برای مددجویان دورود ایجاد شد.

 

وی با اشاره به خودکفایی 230 خانواده تحت پوشش این نهاد، تصریح کرد: این اعتبارات به صورت قرض‌الحسنه در اختیار مددجویان قرار گرفت که در این راستا این تعداد خانواده از پوشش حمایتی کمیته امداد خارج شدند.

 

اسدی عنوان کرد: این خانواده‌ها با کارآفرینی در بخش‌های کشاورزی، دامداری و خدمات توانسته‌اند علاوه بر خودکفایی خود در چرخه اقتصادی جامعه حائز نقش باشند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: برگزاری کارگاه‌های آموزشی رایگان در زمینه‌های مختلف اقتصادی و فرهنگی برای مددجویان و ارتقاء سطح اقتصادی آن‌ها از دیگر برنامه‌های ارائه شد به افراد تحت حمایت این نهاد است.


 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات