فرمانده سپاه بروجرد:

لرستان خبر: فرمانده سپاه بروجرد گفت: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و نیز بر اساس شرایط منطقه و کشور، سپاه پاسداران برنامه‌های خود را در راستای خوداتکایی ساماندهی و اجرا می‌کند.

به گزارش لرستان خبر، محمد پاپی‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: فرزندان ایران در سپاه پاسداران در زمینه‌های علمی، اقتصادی و فرهنگی وظیفه خور را به ثمر رسانده‌اند.

 

وی افزود: در زمان جنگ و دوران دفاع مقدس نیروهای سپاه پاسداران در کنار دیگر رزمندگان در برابر تجاوز دشمنان به خاک میهن ایتادگی کردند.

 

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد عنوان کرد: کارنامه سپاه در دوران پس از جنگ تحمیلی نیز در راستای رفع محرومیت در کشور و نیز در عرصه سازندگی قابل تقدیر و درخشان است.

 

وی از سپاه پاسداران به عنوان بازوی توامند نظام یاد و تصریح کرد: با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و نیز بر اساس شرایط منطقه و کشور، سپاه پاسداران برنامه‌های خور را در راستای خوداتکایی ساماندهی و اجرا می‌کند.

 

پاپی‌نژاد بیان کرد: سردمداران کفر و ابرقدرتهای پوشالی غرب از ناحیه سپاه پاسداران در هراس هستند چرا‌که این نیروی نظام با توانمدی بالایی در صف نخست مقابله با دشمنان صف‌آرایی کرده است.

 

وی خاطر‌نشان کرد: با توجه به حساسیت حوزه فرهنگ و تقویت فرهنگی دینی در جامعه، سپاه فعالیت‌هایی را در این زمینه طراحی کرده با بصیرت‌دهی به جامعه، راه‌های مقابله با دشمن در جنگ نرم فعال‌تر شود.

 

فرمانده ناحیه سپاه بروجرد گفت: ایجاد کارگاههای تولیدی کوچک و فعالیت در عرصه تولید از جمله خدمات ارائه شده توسط سپاه در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی است.

 

وی افزود: آب‌رسانی به روستاها، احداث مسجد و پل از دیگر اقدامات سپاه در راستای محرومیت‌زدایی است که از اهم کارهای سپاه در حوزه سازندگی محسوب می‌شود.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات