فرماندار بروجرد:

لرستان خبر: فرماندار بروجرد گفت: یکی از اولویت‌های که باید موردتوجه قرار گیرد، تأمین امنیت شغلی و سلامت روانی کارگران است که در صورت تحقق این امر بازده کاری کارگران در عرصه تولید، صنعت و اقتصاد کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش لرستان خبر، مسلم پورقاسمیان عصر امروز در دیدار نمایندگان جامعه کارگری و کارفرمایی اظهار داشت: مقام معظم رهبری در زمینه شرایط اقتصادی موجود فرموندن این شرایط تمام‌شدنی و گذرا است و پس از این شرایط جمهوری اسلامی ایران وارد برکت می‌شود.

 

وی افزود: دشمنان اسلام و انقلاب با اعمال تحریم‌های ظالمانه در صدد این هستند که صلابت، عزت و حرمت را از جمهوری اسلامی ایران بگیرند در حالی‌که این تحریم‌ها مانعی برای پیشرفت‌های کشور ایران نیست.

 

فرماندار بروجرد عنوان کرد: این تحریم‌ها فشاز زیادی را بر جامعه کارگری و تولید در جامعه وارد آورده است، علاوه بر این شبکه‌های ماهواره‌ای در تلاش هستند تا با تبلیغات خود سرمایه‌گذاران داخلی را به سرمایه‌گذاری در کشورهای همسایه ترغیب کرده و در نهایت سبب خروج ارز از کشور شوند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که پیروزی در مذاکرا هسته‌ای سبب گشایش در حوزه‌های صنعت، تولید، کشاورزی و تجارت می‌شود، تصریح کرد: در کشوری که سرشار از نیروی جوان و باظرفیت و منابع طبیعی است، بیکاری نباید معنا پیدا کند.

 

پورقاسمیان با اشاره به مقام کارگر، بیان کرد: در اسلام کارگران مصداق عبارت احسن‌الخالقین را تعبیر می‌کنند و مصداق توسعه انسانی و تولیدی هستند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: یکی از اولویت‌های که باید موردتوجه قرار گیرد، تأمین امنیت شغلی و سلامت روانی کارگران است که در صورت تحقق این امر بازده کاری کارگران در عرصه تولید، صنعت و اقتصاد کشور افزایش می‌یابد.

 

فرماندار بروجرد گفت: امسال مسئولان استان در راستای رفع مشکلات و موانع پیشرفت تولید و صنعت و رونق بازار کار تلاش مضاعفی اعمال می‌کنند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات