رئیس شورای شهر بروجرد:

لرستان خبر: رئیس شورای شهرستان بروجرد گفت: در راستای اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان بروجرد 2 میلیارد و 400 میلیون تومان اختصاص یافت.

به گزارش لرستان خبر، منوچهر درویش بیابانی عصر امروز در جلسه شورای شهرستان اظهار داشت: در راستای اجرای طرح هادی در روستاهای شهرستان بروجرد دو میلیارد و 400 میلیون تومان اختصاص یافت.

 

وی افزود: این میزان اعتبار برای اجرای طرح هادی در روستاهای مگسان، قلعه حاتم، ونایی و سراب زارم، قلعه شمسه، دهکرد و فیال بروجرد در نظر گرفته شده است.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجرد عنوان کرد: طرح هادی در برخی روستاهای بروجرد به دلیل ارائه ندادن طرح در آن روستاها اجرایی نشده است در حالی‌که اگر این طرح در روستاها ایجاد شود، تا سال 95 اجرای آن به اتمام می‌رسد.

 

وی تصریح کرد: شورای اسلامی شهرستان بروجرد جلساتی را با موضوع روستایی دنبال کرده است که این جلسات نتایج خوبی را در راستای پیشبرد اهداف دولت در این مناطق داشته است.

 

درویش بیابانی بیان کرد: در آینده جلسات مربوط به مسائل روستاهای بروجرد به منظور آشنایی با مشکلات و مسائل مناطق روستایی در روستاها برگزار می‌شود تا به‌زودی این مسائل رفع شوند.

 

وی خاطر‌نشان کرد: استفاده بهینه از اعتبارات اختصاص یافته برای اجرایی کردن طرح هادی در روستاهای بروجرد یکی از وظایف مسئولان ذی‌ربط است.

 

رئیس شورای اسلامی شهرستان بروجرد گفت: تشکیل جلسات در زمینه رفع مسائل روستاها می‌تواند نقش مهمی در عدم مهاجرت روستاییان به شهر و نیز اجرای کاربدی امور داشته باشد.

 

وی افزود: مسئولان اجرایی باید نسبت به ارائه خدمات در روستاها و شهر عدالت را رعایت کنند و تلاش خود را معطوف به تحقق مطالبات به‌حق روستاییان کنند چرا‌که این امر عاملی برای جلوگیری از مهاجرت آن‌ها به شهر است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات