معاون استاندار لرستان:

لرستان خبر: معاون عمرانی استاندار لرستان گفت: با توجه به این‌که توان مالی هر پیمانکار در استان لرستان 500 میلیون تومان است در صورتی که از این توان برای توسعه استان استفاده شود، بسیاری از مشکلات استان حل می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمد اصلانی عصر امروز در اجلاس سراسری پیمانکاران عمرانی کشور اظهار اشت: با توجه به این‌که توان مالی هر پیمانکار در استان لرستان 500 میلیون تومان است در صورتی که از این توان برای توسعه استان استفاده شود، بسیاری از مشکلات استان حل می‌شود.

 

وی افزود: اگر هر پیمانکار 100 میلیون تومان را برای توسعه استان سرمایه‌گذاری کند، اقدامات بزرگی می‌توان در استان انجام داد.

 

معاون عمرانی استاندار لرستان عنوان کرد: باید اعتمادی قوی بین دولت و بخش خصوصی ایجاد شود بنابراین باید پیمانکاران نگرش و رویکردها را در این زمینه اصلاح کنند.

 

وی ضمن تأکید بر این‌که باید راه‌کارهای اساسی برای ایجاد اعتماد بین دولت و پیمانکاران اندیشیده شود، تصریح کرد: متأسفانه پیمانکاران استان لرستان  به مقوله سرمایه‌گذاری در لرستان اهمیتی نمی‌دهند.

 

اصلانی بیان کرد: باید عواملی را که سبب ایجاد بی‌اعتمادی بین این دوبخش شده است، شناسایی نموده و راهکاری برای حل این مسئله پیدا کنیم.

 

وی خاطر‌نشان کرد: یک هزار و 716 پیمانکار عمرانی در لرستان وجود دارد که 73 درصد آنها رتبه 5 و جزو پیمانکاران کم‌کار محسوب می‌شوند.

 

معاون عمرانی استاندار لرستان ضمن انتقاد عدم حضور برخی پیمانکاران در این جلسه، گفت: ایجاد بی‌اعتمادی در بین این دو بخش تنها مربوط به دولت نیست چرا‌که برخی اوقات این پیمانکاران هستند که سبب بی‌اعتمادی می‌شوند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات