واکنش تشکل‌های دانشجویی لرستان به اتفاقات همایش اصلاح‌طلبان:

تشکل‌های دانشجویی لرستان با صدور بیانیه‌ای ضمن انتقاد از اتفاقات رخ‌داده شده در همایش اخیر اصلاح‌طلبان استان آورده است: اگر سیل خروشان امت غیور لرستان به راه بیفتد، امانتان را خواهد برید.

به گزارش لرستان خبر، در بیانیه تشکل‌های دانشجویی لرستان آمده است:

 

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند (و درراه او شربت شهادت نوشیدند)، و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.«سوره مبارکه الأحزاب آیه ۲۳»

 

 بعضی وقت‌ها نهیب می‌زنیم به خودمان که بی‌تفاوت بگذریم از کنار این جنازه‌های سیاسی تجدید نظر طلب که پوستین اصلاح به تن کرده اند؛ اما نمی شود یا بهتر بگوییم نمی گزارند...

 

باغیان انقلاب و بریدگان از آرمان خمینی کبیر، احمقانه دست و پا می زنند تا خود را به انقلاب و انقلابی گری متصل کنند. جنازه‌های سیاسی مجلس ششم و تیر 78 و خرداد 88 در قهقهه کذاییِ اعتدال، دچار بدمستی شده‌اند و از جیب نظام همایش های کم فروغ برپا می کنند.

 

از انقلابی های واقعی دم می زنند؛ حال آنکه انقلابی ماندن مهم است، نه انقلابی بودن. زبیر بن عوام سیف الاسلام رسول خدا (ص) و جمل گردان امیر مظلوم مومنان علی (ع) بود؛ آنها که حجت ظاهر و معصوم خدا را به چشم دیدند و درک کردند، بر سر پیمان خود نایستادند؛ شما که تکلیف تان روشن است.

 

شما که یک روز ولایت فقیه را چنین و روز دیگر چنان که بر وفق میل تان است تعریف می کنید؛ بگذارید بگذریم و دم فرو بندیم از این همه نفاق و کارنامه های آلوده به خیانت و فتنه.

 

هنوز دلتان پر است از شورای نگهبان؛ عملِ این نهادِ مقدسِ پاسدارِ ارزش های انقلاب را سلیقه ای می خوانید؛ حال آنکه به واسطه همین عمل سلیقه ای مورد ادعای شما بود که آفتاب اعتدال بر جنازه‌های بی رمقِ پوسیده تان تابید و امیدهایتان برای براندازی نظام زنده گشت.

 

بگذارید دم فرو بندیم و نگوییم از دولت بحران و سازندگی و فسادهای بی پایان فرهنگی و اقتصادی و امنیتی؛ بگذارید مردم هشیار به فضاحت هایتان نشوند و با اندک آبرویی که برایتان مانده، در سوراخ های چند ده میلیاردی تان بخزید و این چند صباح عمر را به پایان رسانید.

 

خواهشا از خدمت به کشور و خسارت و فساد و توانتان برای مبارزه با آن سخن مگویید که هر چه خسارت دیده است کشور چه از لحاظ فرهنگی و چه از لحاظ اقتصادی و چه از لحاظ سیاسی از دسته گل های بر آب داده امثال شمایان و خاندان داماد بهرمانی تان است.

 

امر بر فتنه گران مشتبه شده و باور ندارند که فتنه کرده اند؛ باور ندارند که کمر به اسقاط نظام بسته بودند؛ باور ندارند که سیلی محکمی را همین مردم بر صورتشان زدند و هنوز امید به جریانِ در اصطلاح نخبگانیِ به ظاهر اصولگرا و اصلاح طلب دارند، غافل از اینکه ریشه این نظام نه در دستان نخبگان بلکه در اعماق جان های امت قهرمان ایران اسلامی است.

 

همان پابرهنه هایی که انقلاب کردند و امثال شمایان بر انقلاب این امت موج سواری کردید و سهم خواهی از انقلاب و نظام و کشور نمودید؛ همان ها هنوز هم از انقلاب شان دفاع می کنند.

 

بگزارید زخم هایی که در جام های زهر، پیاپی به دل امت و امامان امت زده اید سر باز نکند؛ بگزارید دم فرو بندیم.

 

پس بیش از این گزافه مگویید و بیش از این با بی آبرویی دست و پا نزنید؛ حالا اگر مسئولان استان هم دل در گرو شما دارند و با شما هم رای و هم فکرند باشند؛ اگر سیل خروشان امت غیور لرستان به راه بیفتد، امانتان را خواهد برید.

 

آنچه در نزد امت ولایتمدار ایران اسلامی و لرستان سرفراز مورد اهمیت است، انقلابی ماندن انقلابی هاست، نه انقلابی بودن فتنه گران.

 

آنچه در نزد امت ارزشمند است، ولایتمداری است؛ نه پوشال های پوسیده اصولگرایی و اصلاح طلبی.

 

آنان که به عهد خود با خدا وفادار مانده اند و هزینه انقلاب را پرداخت می کنند، نخبگان واقعی جامعه یعنی امت انقلابی ایران اند نه خود نخبه پنداران تجدید نظر طلب؛

 

بر کوس بی آبرویی و خیانت نکوبید...

 

و السلام علی من اتبع الهدی

 

 

شورای تبیین مواضع بسیج‌دانشجویی دانشگاه لرستان

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه لرستان

هیت رایه العباس دانشگاه لرستان

هیت بیت الزهرا بسیج دانشجویی دانشگاه لرستان

بسیج دانشجویی‌ دانشگاه علوم پزشکی‌ لرستان

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشگاههای علمی کاربردی واحد خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشکده فنی وحرفه ای خرم آباد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد بروجرد

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد الیگودرز

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد دورود

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد کوهدشت

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد ازنا

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحدپلدختر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحد الشتر

بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد واحدنورآباد

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد بروجرد بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحدازنا

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحدالیگودرز

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحددورود

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحدنورآباد

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحدالشتر

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحد کوهدشت

بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور واحدپلدختر

بسیج دانشجویی دانشگاههای علمی کاربردی استان لرستان

بسیج دانشجویی دانشکده های اقماری دانشگاه لرستان:اقماری الشتر،کوهدشت،نورآباد،پلدختر

بسیج دانشجویی دانشگاه‌ آیت الله بروجردی

 

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید
  • فدایی انقلاب


    اجرکم عندالله
    هنوز هم شهید گمنام میارن
    آری ثمره خون شهدا با عنایت سیدالشهدا جاوید خواهد ماند
    اگر دیروز پدر رفت،امروز برادر،از امشب کفن پوش سر پست انقلاب خواهم ماند..












نظرات