مدیر آموزش و پرورش خرم‌آباد:

لرستان خبر: مدیر آموزش و پرورش خرم‌آباد گفت: 23 آموزشگاه دولتی در خرم‌آباد تخریبی و 45 مدرسه نیز فرسوده هستند.

به گزارش لرستان خبر، اسدالله عباس‌زاده ظهر امروز در جشنواره خیران مدرسه‌ساز خرم آباد اظهار داشت: هم‌اکنون در شهرستان خرم‌آباد 169 آموزشگاه دولتی فعال هستند و برخی مدارس دو شیفته و برخی دیگر سه شفیته فعالیت می‌کنند.

 

وی با اشاره به این‌که نیمی از مدارس شهرستان خرم‌آباد تخریبی هستند، افزود: 23 آموزشگاه دولتی در خرم‌آباد تخریبی و 45 مدرسه نیز فرسوده هستند.

 

مدیر آموزش و پرورش خرم‌آباد ضمن تأکید بر این‌که استان لرستان نیازمند تأمین فضاهای آموزشی مناسب است، عنوان کرد: خیران در زمینه تکمیل فضاهای آموزشی و مدرسه‌سازی در استان همکاری کنند.

 

وی با اشاره به این‌که کسی که مل خود را در زمینه مدرسه‌سازی هزینه می‌کند، به کمال انسانیت رسیده است، تصریح کرد: فضاهای آموزشی در برخی مناطق روستایی خرم‌آباد اشباع شده‌اند.

 

محمد چگنی، مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس لرستان در این نشست اظهار داشت: 228 میلیون تومان اعتبار میزان کل تعهدات خیران مدرسه‌ساز در استان لرستان است.

 

وی افزود: تا‌کنون خیران مدرسه‌ساز 187 پروژه آموزشی را در استان احداث کرده‌اند که این میزان فضای آموزشی از سال 87 تاکنون تحویل آموزش و پرورش لرستان شده است.

 

مدیرکل نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس لرستان عنوان کرد: با توجه به این‌که مشکلات فضاهای آموزشی در استان تنها با اعتبارات دولتی قابل برطرف شده نیست بنابراین تجهیز و تعیمیر و نوسازی این آموزشگاه‌ها نیازمند یاری خیران است.

 

وی با اشاره به این‌که احداث پنج هزار کلاس درس نیاز استان است، تصریح کرد: تاکنون 803 کلاس درس به همت خیران مدرسه‌ساز در استان احداث شده است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات