مدیرکل استاندارد لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل استاندارد لرستان گفت: در بازرسی هایی که از 12 جایگاه سی.ان.جی در لرستان به عمل آمده است، با توجه به این‌که تمامی آن‌ها دارای مشکل هشتند به آن‌ها فرصتی دو ماهه داده شده تا نسبت به رفع مشکلات خود اقدام کنند.

به گزارش لرستان خبر، مرضیه قنبریان عصر امروز در نشست با خبرنگاران در خرم‌‏آباد اظهار داشت: شهرداری‌ها ملزم شده‌اند که تأییدیه استاندارد را در صدور پایان کار مسکن مهر استان در دستور کار خود قرار دهند.

 

وی افزود: در بازرسی هایی که از 12 جایگاه سی.ان.جی در لرستان به عمل آمده است، با توجه به این‌که تمامی آن‌ها دارای مشکل هستند به آن‌ها فرصتی دو ماهه داده شده تا نسبت به رفع مشکلات خود اقدام کنند.

 

مدیرکل استاندارد لرستان با اشاره به واحدهای تولیدی طلا در لرستان، عنوان کرد: سه واحد تولیدی طلا در لرستان تأییدیه استاندارد را دریافت کرده و یک واحد نیز در حال گرفتن این تأییدیه هستند که در مجموع چهار واحد تولید طلا در لرستان وجود دارد.

 

وی تصریح کرد: از جمله صنایعی که مشمول دریافت استاندارد اجباری هستند، شیر و فرآورده‌های شیری هستند که با وجود نمونه‌گیری‌هایی که در سطح محصولات پگاه لرستان به عمل آمل است، هیچ‌گونه روغن پالمی وجود نداشته است.

 

قنبریان با اشاره به دادن تذکرات لازم برای رفع نقص وسایل بازی شهربازی‌ها به شهرداری‌ها، بیان کرد: امسال 29 مرکز شهربازی در استان مورد بازرسی قرار گرفته‌اند که در این راستا از 129 وسیله بازی که بازرسی شدند، بیشتر آن‌ها دارای نقص فنی بودند.

 

وی خاطرنشان کرد: در شیرینی فروشی‌ها نیز موارد تولید جعبه و نگهداری شیرینی مورد بازرسی قرار گرفته است.

 

مدیرکل استاندارد لرستان گفت: امسال در بازرسی‌هایی که در دستور کار استاندارد قرار گرفته است، از سه هزار و 930 مورد ترازوی صنفی بازرسی شده و مورد آزمایش قرار گرفته شدند.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات