شهردار بروجرد:

لرستان خبر: شهردار بروجرد گفت: شهرداری بروجرد نزدیک به 50 میلیون تومان به ازای هر یک از 130 کارگر در آستانه بازنشستگی خود در زمینه دریافت سهم چهاردرصدی مشاغل سخت و زیان‌آور بدهکار است.

به گزارش لرستان خبر، منوچهر یوسفی عصر امروز در جلسه بررسی موانع و راهکارهای افزایش درآمد شهرداری اظهار داشت: شهرداری بروجرد نیروی مازاد دارد و با وجود این‌که در ایتدای تصدی این سمت قرار بود 220 نفر از کارکنان شهرداری تعدیل شوند اما با تجمع اعتراض خانواده‌های آنان این امر انجام نشد.

 

وی افزود: در سال گذشته حقوق کارگران شهرداری شش ماه به تعویق افتاد اما اتفاق کنونی به وجود نیامد.

 

شهردار بروجرد عنوان کرد: شهرداری حوزه کاری و خدماتی گسترده‌ای دارد و علاوه بر ارائه خدمات مطلوب عمرانی و خدماتی به شهروندان، باید نست به پرداخت معوقات کارگران خود اهتمام داشته باشد و از سویی نیز نمی‌تواند با اکتفا به پرداخت حقوق کارگران خود، حقوق شهروندی 300 هزار نفری جمعیت بروجرد را نادیده بگیرد.

 

وی با اشاره به پرداخت حقوق ماهیانه سه میلیارد و 500 میلیون تومانی نیروهای شهرداری، تصریح کرد: درآمد مالی شهرداری بروجرد از محل صدور پروانه‌های ساختمانی کاهش یافته است به طوری که طی اسفندماه گذشته هیچ پروانه ساختمانی توسط این نهاد صادر نشده است.

 

یوسفی بیان کرد: شهرداری بروجرد در راستای پرداخت بخشی از بدهی خود به متعهد شده تا بازارچه شهید چمران را به سازمان تأمین اجتماعی واگذار کند اما با توجه به تحت مالکیت بودن 30 ساله این زمین برای شهرداری، مشکلاتی در کاربری و واگذاری آن ایجاد شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: برخی کارگران سازمان‌های تابعه شهرداری نسبت به دریافت حقوق معوقه خود اعتراض دارند که شهرداری در این زمینه پاسخگو نیست و باید از طریق قانون حقوق خود را از پیمانکار خود دریافت کنند.

 

شهردار بروجرد گفت: شهرداری بروجرد نزدیک به 50 میلیون تومان به ازای هر یک از 130 کارگر در آستانه بازنشستگی خود در زمینه دریافت سهم چهاردرصدی مشاغل سخت و زیان‌آور بدهکار است.

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات