مدیرکل امور مالیاتی لرستان:

لرستان خبر: مدیرکل امور مالیاتی استان لرستان گفت: طرح جامع مالیاتی تا پیان امسال در استان لرستان اجرا می‌شود.

به گزارش لرستان خبر، محمدرضا محمدی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه بروجرد در دفتر امام جمعه این شهرستان، اظهار داشت: طرح جامع مالیاتی تا پایان امسال در استان لرستان اجرا می‌شود.

 

وی افزود: این در طرح تا پایان تیرماه در شهرستان خرم‌آباد اجرایی می‌شود و پس از ان در بروجرد و دورود و دیگر شهرستان‌ها تا ارائه خدمات مالیاتی به مراجعان راحت‌تر انجام شود.

 

مدیرکل امور مالیاتی لرستان افق طرح جامع مالیاتی را مثبت ارزیابی و عنوان کرد: طرح جامع مالیاتی از طرح‌های مهم و ملی کشور محسوب می‌شود که بر فرآیند شناسایی، ردگیری جریان اصلاحات فعالان اقتصادی، پردازش اطلاعات و تشخیص مالیات و وصول مالیات استوار است.

 

وی طرح جامع مالیاتی را موتور محرکه نظام مالیاتی خواند و تصریح کرد: مالیات در شرایط تحریم می‌تواند اهرم کمکی برای اقتصاد باشد و دریافت مالیات واقعی در گرو دسترسی به بانک‌های اطلاعاتی است.

 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن ترابی، امام جمعه بروجرد در این نشست اظهار داشت: مردم باید پرداخت مالیات را یکی از حقوق شهروندی بدانند و نسبت به پرداخت آن اقدام کنند.

 

وی بر تلاش گسترده برای ترویج فرهنگ پرداخت مالیات تأکید کرد و افزود: باید در این زمینه و ارتقای فرهنگ عمومی نسبت به پرداخت مالیات کارفرهنگی انجام شود تا به مردم اطلاع‌رسانی شود که هزینه‌های جاری کشور از طریق مالیات تأمین می‌شود اما با این وجود تاکنون سازمان مالیاتی در کارفرهنگی چندانی را در کارنامه خود ندارد.

 

امام جمعه بروجرد ضمن تأکید بر این‌که در وصول مالیات باید حال مردم رعایت شود، عنوان کرد: تکریم شایسته ارباب رجوع در دریافت مالیات امری ضروری است که در این زمینه مدیران امور مالیاتی لرستان عملکرد خوبی داشته‌اند.

 

انتهای پیام/پ

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات