رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد:

لرستان خبر: رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد گفت: از ابتدای سال زراعی تاکنون دو هزار و 400 تن جو به ارزش 22 میلیارد ریال از کشاورزان شهرستان بروجرد خریداری شده است.

به گزارش لرستان خبر، محمد حسین نوابی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: از ابتدای سال زراعی تاکنون دو هزار و 400 تن جو به ارزش 22 میلیارد ریال از کشاورزان شهرستان بروجرد خریداری شده است.

 

وی با اشاره به آغاز خرید محصول جو از اواسط خردادماه امسال، افزود: در صورتی که کشاورزی محصول خود را به فروش نرسانده می‌شتواند با مراجعه به مراکز خرید آن‌ها را تحویل دهد.

 

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد عنوان کرد: بهای خرید هر کیلوگرم جو را از کشاورزان 920 تومان بوده که تاکنون 40 درصد از بهای محصول خریداری شده به کشاورزان پرداخت شده است.

 

وی از تجهیز دو مرکز خرید جو در قلعه حاتم و جاده اراک خبرداد و تصریح کرد: این دو مرکز به منظور خرید تضمینی محصول از کشاورزان و نیز پشتیبانی از امور دام استان تجهیز شده است و تلاش می‌شود تا در اسرع وقت مابقی بهای محصول خریداری شده از کشاورزان پرداخت شود.

 

نوابی از چهار مرکز خرید گندم در بروجرد خبرداد و بیان کرد: تاکنون 19 هزار و 500 تن گندم از چهار مرکز خرید در بروجرد از کشاورزان خریداری شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون 25 درصد بهای محصول به کشاورزان پرداخت شده است و تأمین بهای محصول گندم بر عهده شرکت غله و بانک کشاورزی است.

 

رئیس اداره تعاون روستایی بروجرد به تحویل 13 هزار تنی گندم به کارخانجات آرد و سیلو اشاره کرد و گفت: در سال گذشته در مراکز خرید 11 هزار تن گندم خریداری شد که امسال بیش از هشت تن نسبت به سال گذشته گندم بیشتری خریداری شد.

 

انتهای پیام/پ

 

در کانال تلگرام لرستان خبر عضو شوید

نظرات